Into the Pit är ett retro-fps med magi istället för puffror

Robot
Into the Pit är ett retro-fps med magi istället för puffror
Medlem

Vet inte. Lät ju häftigt med magier först, men när besvärjelserna låter som kulsprutor och man skjuter med öppna händer vrider det sig lite i magen. Ungefär som när man gör pistoltecken med handen och avlossar riktiga skott...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Snyggt flyt. Det ser tillfredsställande att spela.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Suck, när ska folk lära sig skillnaden på Metal/Devils horns och den amerikanska teckenspråksfrasen för "jag älskar dig"?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Suck, när ska folk lära sig skillnaden på Metal/Devils horns och den amerikanska teckenspråksfrasen för "jag älskar dig"?

?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Skrivet av Zymac:

Suck, när ska folk lära sig skillnaden på Metal/Devils horns och den amerikanska teckenspråksfrasen för "jag älskar dig"?

Fråga Gene Simmons


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Precis i slutet av klippet ser det ut som man spöar en boss, varpå spelaren gör en gest med högerhanden, och med spelets tema kan man tänka sig att man säger "Fuck Yeah!" och slänger upp Djävulshornen. Men i detta fallet slänger protagonisten upp det amerikanska teckenspråkstecknet för "jag älskar dig" (tummen har inte där o göra).


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Okej. Jag kan inte teckenspråk, än mindre på amerikanska. Satan får man digga med eller utan tumme därifrån jag kommer


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

De kunde kanske tonat ner neonen en aning. Blood Dragon är att eftersträva.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

1
Skriv svar