FZ har fått ny chefredaktör – Daniel Sjöholm!

Fragtjuv

Varmt välkommen till FZ!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Sid Meier, denna gigant bland giganter.

Medlem

Hahah! Välkommen Daniel!
Tack för att du bjuder på dig själv med Storyn om Sid Meier. Helt underbart att läsa!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Det roliga är att de har typ likadana kepsar också.

Skrivet av ZakAntreaz:

Välkommen!
Fick du även ärva Calles keps och skjorta när du tog jobbet?
https://pbs.twimg.com/profile_images/1415969960585834496/DW_e...

Bilden är från Calles Twitter 😮
Slående.

Är det här nästa pryl att köpa i FZ shopen?
Callekepsen!

Medlem

Grattis till jobbet! Verkar vara en perfekt matchning

Medlem

Skägg ,approved

nemen välkommen


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Så kul! Välkommen!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

You had me at Monty on the Run.
Och skägget, givetvis.

Medlem

Ah, tackar, tänkte faktiskt att han skulle bli typ community manager, men tänkte kanske på Dice eller nåt liknande. Rätt men fel, I'll take it!

Medlem

Fattar att skägget var jobbigt, men välkommen mannen, du kommer klara det här hur bra som helst! :=)
Varmt välkomen!
Ta bara tillbaks att HL2 är bättre än HL1. Fattar inte de människor som inte säger att HL1 är det spelet som betytt mest, det som drev allt framåt i åratal till där vi är nu, no discussion. Är ju bara fakta. Visst HL2 kan gärna vara #2 men finns fler konkurenter där


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Välkommen!

Då tar vi några viktiga frågor!

- Gyroskebab eller nötkebab?
- Vit sås, röd sås eller kebabsås till kebaben?
- Ananas på pizza?


signatur

Halo kompis!

Medlem
Skrivet av Bussovic:

Välkommen!

Då tar vi några viktiga frågor!

- Gyroskebab eller nötkebab?
- Vit sås, röd sås eller kebabsås till kebaben?
- Ananas på pizza?

Ananas på pizza, förnedring bara att ställa en sån absurd fråga! Äter gärna en annans pizza efter jag ätit min dock.
Nötkebab så klart och den starkaste såsen.
Ok insåg just att det inte var till mig du ställde frågorna, flåt..;)


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av alias:

Ananas på pizza, förnedring bara att ställa en sån absurd fråga!
Nötkebab så klart och den starkaste såsen.
Ok insåg just att det inte var till mig du ställde frågorna, flåt..;)

haha...


signatur

Halo kompis!

Medlem
Skrivet av Bussovic:

Välkommen!

Då tar vi några viktiga frågor!

- Gyroskebab eller nötkebab?
- Vit sås, röd sås eller kebabsås till kebaben?
- Ananas på pizza?

Seriöst, jag blev triggad på alldeles för många plan av så lite text.
Bussovic borde få en egen varningstext.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Joakim Bennet:

Det roliga är att de har typ likadana kepsar också.

Skrivet av ZakAntreaz:

Välkommen!
Fick du även ärva Calles keps och skjorta när du tog jobbet?
https://pbs.twimg.com/profile_images/1415969960585834496/DW_e...

Bilden är från Calles Twitter 😮
Slående.

Jag blev lite överraskad själv. Cosplayar Daniel mig?

Skrivet av Redstar:

Ah, tackar, tänkte faktiskt att han skulle bli typ community manager, men tänkte kanske på Dice eller nåt liknande. Rätt men fel, I'll take it!

Skräckspel är ju min grej


signatur
Medlem

Förlåt att jag säger det men du är inte någon jag skulle kolla leg på om jag vore anställd på systembolaget och du vore kund, vill bara säga att FZ som vuxen gaming site fortsätter, fint för chefsredaktörsposten men nästa anställda kanske ska ha ett lite yngre perspektiv? Behövs ju båda delarna. Säger inte att ni ska anställa fortnite fans, men ni fattar. Åtminstonde några som är intresserade nog att spela de senaste spelen och recensera dem. Som kanske inte ens upplevt hl2 ens när det släpptes. Fint med flera infallsvinklar.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Jag uppskattar att det är folk i min egen ålder som varit med på gamla goa tiden och har fått uppleva hur spel har utvecklas med tiden.

Medlem
Skrivet av xdrive:

Jag uppskattar att det är folk i min egen ålder som varit med på gamla goa tiden och har fått uppleva hur spel har utvecklas med tiden.

haha jag också, ("gamla goa tiden" låter ganska insnöat dock) speciellt för chefsredaktörstiteln, men på alla arbetsplatser jag jobbat har det alltid varit bäst där det finns alla åldrar och kön. Bara se vad Noelia tillfört hos sweclockers. Skulle gärna bara se att nästa anställning möjligen blir en lite yngre förmåga och kanske även en kvinna/tjej med andra perspektiv.
Fattar att hateposts are incoming.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Är det Calle junior? Välkommen! Har Jocke fått en ny vapendragare till Fragzone Fredag nu då 😉?

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Hipp, hipp! Kul med en rutinerad ersättare.

Haha som det Calle saknade då menar du 😂

Medlem
Medlem

PoP på morsans apple macintosh var en gammal favorit även om jag tyckte lemmings var roligare. Förmodligen för att det var lättare… Välkommen!

Medlem

Ditt skäg är värdigt! Välkommen!

Medlem

Tjipp och välkommen till Hajk!

Medlem

Haha!
Välkommen Daniel! Lycka till!

Medlem
Skrivet av Chef-la-def:

Ditt skäg är värdigt! Välkommen!

Kanske ska vi sluta prata om värdiga skägg om de 50% av mänskligheten som inte har stor skäggväxt plus minst 70% av den manliga sidan som snarare har fjun som växer ojämnt över ansiktet är värdiga. En bra nyfiken skribent med intressanta självständiga åsikter är värdig. Punkt.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av alias:

Kanske ska vi sluta prata om värdiga skägg om de 50% av mänskligheten som inte har stor skäggväxt plus minst 70% av den manliga sidan som snarare har fjun som växer ojämnt över ansiktet är värdiga. En bra nyfiken skribent med intressanta självständiga åsikter är värdig. Punkt.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Ok, bra där Men kanske är det de slätrakade som är "majesty-like" Det där är ju bara som de kommit på själva för att behålla makten in the dark ages - på medeltiden så ifrågasattes inte så mycket har jag en känsla av. Det var mörda dina syskon och släktingar, nyköpingshus t.e.x. varför inte? Vill ni tillbaks dit?


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av alias:

Vill ni tillbaks dit?

Kan du inte släppa den högfärdiga attityden?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Kan du inte släppa den högfärdiga attityden?

Absolut, släpper du det stora skägg fetishen så släpper jag min högfärdiga attityd.


signatur

7900XTX
7800X3D

Skriv svar