Referenser till remastern av GTA-trilogin dyker upp i Rockstar Launcher

Robot
Referenser till remastern av GTA-trilogin dyker upp i Rockstar Launcher

Och de tycks bekräfta att det är Unreal Engine som gäller.

#GTA, #Grand-theft-auto, #Rockstar-games


Medlem

Ge mig en Vice City med upphottad grafik. Det räcker


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ge mig en GTA III med upphottad grafik. Det räcker

(det jag spelat överlägset mest)

Medlem
Skrivet av Ankh:

Ge mig en Vice City med upphottad grafik. Det räcker

Amen på det!

Undra om Red Dead Redemption kommer få en remake med. Just klarat ut tvåan och hungrar efter mer


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av caracarn:

Ge mig en GTA III med upphottad grafik. Det räcker

(det jag spelat överlägset mest)

Vice city slår 3an med hästlängder!

Medlem

Jag tycker GTASA var bäst av dom alla pga storleken och settingen. GTA Vice city var också bra men kändes mer som en vidare utveckling av GTA3. GTASA tog "större kliv".


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

KoP
Medlem

Vice City och San Andreas i ny skrud kan jag absolut tänka mig att dra igenom igen. GTA 3 fastnade jag dock aldrig för.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Jag tycker GTASA var bäst av dom alla pga storleken och settingen. GTA Vice city var också bra men kändes mer som en vidare utveckling av GTA3. GTASA tog "större kliv".

Ja GTA SA är mycket bättre än Vice City, finns jättemycket att göra och dessutom massa olika miljöer.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Minns Vice City som betydligt bättre än 3:an, men har aldrig kört San Andreas. Föredrar nog 80-talsstuket framför hiphop/ghetto-stuket dock. Hoppas dom portar till mobil så man kan spela på fot med handkontroll.

Medlem
Skrivet av Gesturr:

Minns Vice City som betydligt bättre än 3:an, men har aldrig kört San Andreas. Föredrar nog 80-talsstuket framför hiphop/ghetto-stuket dock. Hoppas dom portar till mobil så man kan spela på fot med handkontroll.

Jag också men jag vill inte kalla San Andreas för hiphop gangster stuk.

Mer satir på 90-tals LA street gangs som man såg i mycket gangster filmer om dom på 80 90 talet
Spelet inleder så men spårar iväg så klart

Bästa GTA den generationen 👍👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Ambassadör
League of Legends
Skrivet av WildThing:

Amen på det!

Undra om Red Dead Redemption kommer få en remake med. Just klarat ut tvåan och hungrar efter mer

Håller med. Aldrig spelat ettan och skulle ge mycket för att få uppleva det på PC.

1
Skriv svar