FF om Elden Ring-gameplay, Forza Horizon 5, teaser på Game Jam-bidrag och mycket mer!

Robot
FF om Elden Ring-gameplay, Forza Horizon 5, teaser på Game Jam-bidrag och mycket mer!

Rafflande spelvecka går mot sitt slut, och finns det vättar i studion?

#elden-ring, #forza-horizon-5, #fragzone-fredag


Medlem

Den blinde Clas-Göran kände hur det pirra till i magen när Siri brast ut: Gör en u-sväng om 300 meter.

Redaktör
Gnällkuk

#bildtext
keffkebab satsade allt på den omåttligt populära fragzonen. nu även med expressbudsleverans!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av trickeh2k:

#bildtext
keffkebab satsade allt på den omåttligt populära fragzonen. nu även med expressbudsleverans!

Sjukt sugen på en fragzone nu.


signatur
Medlem

#bildtext

Conny var en flatearther.

Medlem

#bildtext

Efter vårt femtiotolfte ”är vi framme snart?” hade pappa fått nog.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

#bildtext

Höjdpunkten från The Swedish Chef's karriär som rallykartläsare i FragZone-stallet.

Medlem

#bildtext

Lita på mig, Jag vet en genväg!

Medlem

Att lita på att "Döv-Lars" hörde rallynoterna var ett stort misstag tänkte Kartläsaren Gert samtidigt som tyngdlöshetskänslan kom som en kall kår längs ryggraden.
-TVNH 100m!
-TVNH 20m!!
-TVNH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Tvär Hårnål Höger)


signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Medlem

#bildtext

Oves kartläsare Nils, som stammar, behövde bara säga kurvans svårighet med en bokstav: A för svår, C för medium och K för lätt. Men när Ove hörde Nils säga "K-k-k-k-k-k klarar du den är du inte dålig." så var det för sent att agera.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

#Bildtext

-Bara för att du monterat en vinge på bilen så betyder det inte att den kan flyga!
-Ska vi så vad?

Medlem

#bildtext
Volvo betyder numer jag flyger på latin.

Medlem

#biltext (pun intended)
Jocke: Vi rullar vidare!

Skribent

#bildtext

När man av misstag tar Volvon istället för gethästen.

Medlem

#bildtext

Jag kan flyga, jag är inte rädd. Jag kan flyga, jag är inte rädd. Jag kan flyga, jag -är- inte rädd.

Medlem

#bildtext

Slut på arbetsdagen, ingen väg är kort nog...hem fort som f*n!

Backloggens befriare
Skrivet av trickeh2k:

#bildtext
keffkebab satsade allt på den omåttligt populära fragzonen. nu även med expressbudsleverans!

>;-D


signatur

Ad hoc addendum

Ryanairs budgetalternativ ”för den lilla familjen” går snart inför landning


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

#bildtext
Upprymda efter att ha sett Thelma & Lousie på bio så blev den alldeles för snabba glimten på GPS:en @spiken i kistan med hela @bennet på gaspedalen!

Medlem

Du Optimus, Systemet stänger om 5 minuter.
Va säger du pojk!? Autobots roll out.

Medlem

#bildtext
"Det är ju två T i Tvetaberg!"

Medlem

#Bildtext:

Jag rullar! Eller vänta nu, det är något som inte stämmer. Jag flyger... JAG FLYGER!??? Hääälp!

Medlem

Fika och Fragzone Fredag på en lördag!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

#bildtext

1
Skriv svar