Tävla med NZXT och vinn kyliga datorkomponenter

Robot
Tävla med NZXT och vinn kyliga datorkomponenter

Stilfullt utseende och god kylförmåga finns i potten, när NZXT nu tävlar ut fina komponenter till datorn.

#nzxt


Medlem

Är en sådan här tävling man brinner för 🤭

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Är en sådan här tävling man brinner för 🤭

Jag tycker den här tävlingen är mer cool! 😆

Medlem

Tycker frågan om den största kylaren var lite flummig, alla pumpblock är väl lika stora, det handlar om hur stor radiator och vilken yta och volym den har. Jag hoppas jag svarade rätt i alla fall, 280mm är ju bredare än en 360-radiator oklart om den är större dock...Lycka till alla som tävlar

Medlem
Skrivet av haiko:

Tycker frågan om den största kylaren var lite flummig, alla pumpblock är väl lika stora, det handlar om hur stor radiator och vilken yta och volym den har. Jag hoppas jag svarade rätt i alla fall, 280mm är ju bredare än en 360-radiator oklart om den är större dock...Lycka till alla som tävlar

Radiator är ju en del av kylaren så räkna ut den som har störst volym på radiatorn så har du svaret. Du borde kunna hitta bredd, längd och tjocklek för radiatorerna på internet.

Medlem

Störst till ytan är väl x73 medans störst volym är x63? Vilket större är dom nu ute efter är väl frågan?

Medlem
Skrivet av Spokig:

Störst till ytan är väl x73 medans störst volym är x63? Vilket större är dom nu ute efter är väl frågan?

Satt precis räknade på det med men antar de menar ytan. Blir mer fläktyta. I alla fall lycka till! Hoppas det går vägen och en vinnare väljs ut snart för är otolig hoppas verkligen man vinner! Nu när det är kyligt ut kan man ju annars ställa ut datorn ute 😆

Redaktör
Skrivet av takaii:

Satt precis räknade på det med men antar de menar ytan. Blir mer fläktyta. I alla fall lycka till! Hoppas det går vägen och en vinnare väljs ut snart för är otolig hoppas verkligen man vinner! Nu när det är kyligt ut kan man ju annars ställa ut datorn ute 😆

Vinnarna presenteras strax efter 11.


signatur
1
Skriv svar