PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Medlem
Skrivet av Gangleri:

Just nu går det att lägga förbeställning på webbhallen på PS5 - Disc Edition som ska komma innan årsskiftet (med reservation för fraktproblem)

Länk

Kan man inte alltid lägga förhandsbeställning?


signatur

1338 - One Step Above

Inaktiv
Skrivet av MulletDeluxe:

Kan man inte alltid lägga förhandsbeställning?

Nope, det har inte gått på ungefär 1 år..

Medlem
Skrivet av Gangleri:

Just nu går det att lägga förbeställning på webbhallen på PS5 - Disc Edition som ska komma innan årsskiftet (med reservation för fraktproblem)

Länk

just nu går det inte att förboka utan det är stängt, gick ganska snabbt innan allt va fullbokat

Medlem
ElGiganten har något stort på gång.

Största leveransen av PlayStation 5 på ingång. Mer info nu på Måndag (den 13 december) på ElGiganten.
Lycka till alla som jagar och God Jul!

https://www.instagram.com/p/CXS4AYSICoV/?utm_medium=copy_link


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Vi som inte har indragens, finns det någon annan länk/sida för mer info?


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av korvmos:

Vi som inte har indragens, finns det någon annan länk/sida för mer info?

"Indragens" är bara en skräp APP med massa buggar. Instagram är något bättre.

Vet inte men vi som kollar på Måndag meddelar här ASAP så ni får informationen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

"Indragens" är bara en skräp APP med massa buggar. Instagram är något bättre.

Vet inte men vi som kollar på Måndag meddelar här ASAP så ni får informationen.

Haha tack! Jäkla autocorrect…


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Ni som köpt tidigare på Elgiganten, har ni varit tvungna att bevisa att ni följer dom på Instagram?

(Vill inte skaffa Insta, vill ha PS5 istället)

Medlem
Skrivet av Spelunky:

Ni som köpt tidigare på Elgiganten, har ni varit tvungna att bevisa att ni följer dom på Instagram?

(Vill inte skaffa Insta, vill ha PS5 istället)

Hej. Jag vann en tävling hos Elgiganten (Var dock för sen att beställa då mailet inte hamnade i inkorgen) och jag behövde inte visa det utan man gör ett konto på deras sida så du blir medlem hos dom.

Medlem
Webhallen

Någon som har koll om man får köpa flera ps5 på sitt konto på Webhallen?

Medlem
Skrivet av Kellini:

Någon som har koll om man får köpa flera ps5 på sitt konto på Webhallen?

Läste för några dagar sedan på deras hemsida, när de hade beställningar uppe, att om de saknar dina uppgifter eller ser att du redan beställt en konsol på ditt konto tidigare så annullerar de beställningen. Så det går troligtvis inte

Medlem
Skrivet av Kellini:

Någon som har koll om man får köpa flera ps5 på sitt konto på Webhallen?

Frågade just detta i samband med min beställning jag lade för en kompis och fick svaret att så länge PS5 fortsätter vara en bristvara så kommer det inte att vara möjligt.

Medlem

Amazon verkar för tillfället ha PS5 Disc Edition i lager.
https://www.amazon.se/-/en/dp/B08LLZ2CWD

EDIT:
kalaset verkar vara över, för denna gången

Medlem

Blev något knas när jag skulle betala på Amazon. Visa-inknappningen dök inte upp, bara text på sidan.
Refreshade och då var kundkorgen tom. La en till ps5 i kundkorgen. Gick till betalning, men jag tilläts inte köpa en till.

Hittade till slut en ps5 som låg och väntade på "finish payment" i min profil, den här gången gick det betala!

Tack jeppe109!

Skrivet av jeppe109:

Amazon verkar för tillfället ha PS5 Disc Edition i lager.
https://www.amazon.se/-/en/dp/B08LLZ2CWD

Känns lite CDON.se över hela Amazon.se, var kommer konsolen från, och just nu står det att den kostar 699:-, vidare undrar jag vem det är som kollar deras texter:

"Förhöj dina sinnesintryck
Den tradlösa handkontrollen DualSense till PS5 har haptisk feedback, dynamiska adaptiva avtryckare2 och en inbyggd mikrofon. Dessutom har den en riktigt snygg design.<p

Haptisk feedback
Du far fysisk feedback pa dina handlingar i spelet, med tva aktuatorer istället för de traditionella vibrationsmotorerna. I dina händer simulerar de dynamiska vibrationerna känslan av allt fran miljöer till rekylen av olika vapen.

Adaptiva avtryckare
Känn variationerna i kraft och spänning när du interagerar med olika föremal och miljöer i spelet. Du känner dig fysiskt förbunden med dina handlingar pa skärmen, oavsett om du spänner en pilbage eller tvärnitar i en skenande bil."


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Dex
Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Känns lite CDON.se över hela Amazon.se, var kommer konsolen från, och just nu står det att den kostar 699:-, vidare undrar jag vem det är som kollar deras texter:

"Förhöj dina sinnesintryck
Den tradlösa handkontrollen DualSense till PS5 har haptisk feedback, dynamiska adaptiva avtryckare2 och en inbyggd mikrofon. Dessutom har den en riktigt snygg design.<p

Haptisk feedback
Du far fysisk feedback pa dina handlingar i spelet, med tva aktuatorer istället för de traditionella vibrationsmotorerna. I dina händer simulerar de dynamiska vibrationerna känslan av allt fran miljöer till rekylen av olika vapen.

Adaptiva avtryckare
Känn variationerna i kraft och spänning när du interagerar med olika föremal och miljöer i spelet. Du känner dig fysiskt förbunden med dina handlingar pa skärmen, oavsett om du spänner en pilbage eller tvärnitar i en skenande bil."

Står att den kostar 699:- för du förmodligen tittar på kontrollern Man måste trycka på "Console" eller "Digital" knapparna för att gå till konsolerna (dock är dom slut nu).

Skrivet av Dex:

Står att den kostar 699:- för du förmodligen tittar på kontrollern Man måste trycka på "Console" eller "Digital" knapparna för att gå till konsolerna (dock är dom slut nu).

Ja det verkar så, tack.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Länken till Elgigantens utlottning:

https://linktr.ee/ElgigantenGaming


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Känns lite CDON.se över hela Amazon.se, var kommer konsolen från, och just nu står det att den kostar 699:-, vidare undrar jag vem det är som kollar deras texter:

"Förhöj dina sinnesintryck
Den tradlösa handkontrollen DualSense till PS5 har haptisk feedback, dynamiska adaptiva avtryckare2 och en inbyggd mikrofon. Dessutom har den en riktigt snygg design.<p

Haptisk feedback
Du far fysisk feedback pa dina handlingar i spelet, med tva aktuatorer istället för de traditionella vibrationsmotorerna. I dina händer simulerar de dynamiska vibrationerna känslan av allt fran miljöer till rekylen av olika vapen.

Adaptiva avtryckare
Känn variationerna i kraft och spänning när du interagerar med olika föremal och miljöer i spelet. Du känner dig fysiskt förbunden med dina handlingar pa skärmen, oavsett om du spänner en pilbage eller tvärnitar i en skenande bil."

Allt på deras sida översätts automatiskt. Alltså inte någon person som sitter och kollar översättningen.

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Känns lite CDON.se över hela Amazon.se, var kommer konsolen från, och just nu står det att den kostar 699:-, vidare undrar jag vem det är som kollar deras texter:

"Förhöj dina sinnesintryck
Den tradlösa handkontrollen DualSense till PS5 har haptisk feedback, dynamiska adaptiva avtryckare2 och en inbyggd mikrofon. Dessutom har den en riktigt snygg design.<p

Haptisk feedback
Du far fysisk feedback pa dina handlingar i spelet, med tva aktuatorer istället för de traditionella vibrationsmotorerna. I dina händer simulerar de dynamiska vibrationerna känslan av allt fran miljöer till rekylen av olika vapen.

Adaptiva avtryckare
Känn variationerna i kraft och spänning när du interagerar med olika föremal och miljöer i spelet. Du känner dig fysiskt förbunden med dina handlingar pa skärmen, oavsett om du spänner en pilbage eller tvärnitar i en skenande bil."

Dessutom står det tydligt vem det säljs av, likt på cdon. Och i detta fall var det "Amazon EU" som stod som "säljs och levereras av"

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Länken till Elgigantens utlottning:

https://linktr.ee/ElgigantenGaming

Jag förstår inte riktigt, länkarna kan inte stämma.

Utlottningen för befintliga medlemmar leder hit:
https://www.elgiganten.se/INTERSHOP/web/WFS/store-elgigantenS...

Medlem
Skrivet av Albinsson:

Jag förstår inte riktigt, länkarna kan inte stämma.

Utlottningen för befintliga medlemmar leder hit:
https://www.elgiganten.se/INTERSHOP/web/WFS/store-elgigantenS...

Prova en gång till, gick på andra försöket för mig


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av korvmos:

Prova en gång till, gick på andra försöket för mig

Nu har jag testat säkert 20 gånger. Jag kommer bara till min profilsida.

Skrivet av Albinsson:

Jag förstår inte riktigt, länkarna kan inte stämma.

Utlottningen för befintliga medlemmar leder hit:
https://www.elgiganten.se/INTERSHOP/web/WFS/store-elgigantenS...

Den jag skrev ut är den som står på deras officiella Instagram-konto. Kanske vill dom att du först skapar medlemskonto och sedan går till den länken, det är oklart.

Jag följde den länken, klickade på första raden tror jag det var och anmälde intresse i utlottningen. Sedan fick jag ett bekräftelsemail en stund senare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Albinsson:

Nu har jag testat säkert 20 gånger. Jag kommer bara till min profilsida.

+1


signatur

Stationär: Asus GeForce RTX 4080 TUF, AMD R7 7700x CPU, 32 GB RAM DDR5 6000MHZ
Laptop: MacBook Pro 2021 16",
Konsol: PS5, Switch Oled
Ljud: Sennheiser HD 660s, Monoprice THX 887, LS50 Meta, Minidsp Flex Dirac
Ljus: LG 45GR95QE OLED, LG B1 65, HP Reverb G2

Inaktiv
Skrivet av Albinsson:

Nu har jag testat säkert 20 gånger. Jag kommer bara till min profilsida.

Scrolla ner längst ner på din profilsida ?

Medlem
Skrivet av anon_327736:

Scrolla ner längst ner på din profilsida ?

Fungerade inte för mig på pc, men på mobilen. Kan ha något att göra med cookies.


signatur

Stationär: Asus GeForce RTX 4080 TUF, AMD R7 7700x CPU, 32 GB RAM DDR5 6000MHZ
Laptop: MacBook Pro 2021 16",
Konsol: PS5, Switch Oled
Ljud: Sennheiser HD 660s, Monoprice THX 887, LS50 Meta, Minidsp Flex Dirac
Ljus: LG 45GR95QE OLED, LG B1 65, HP Reverb G2

Medlem
Medlem

https://linktr.ee/ElgigantenGaming anmälan är öppen till imorgon 14/12 kl 12.00.

Skriv svar