Ubisoft har uppdaterat varumärkesskyddet för Splinter Cell

Robot
Ubisoft har uppdaterat varumärkesskyddet för Splinter Cell

Ytterligare ett tecken på att ett nytt spel är på gång?

#Splinter-cell, #Ubisoft


Medlem

Ett till Splinter cell är nått man väntat på länge.
Sen får vi inte glömma att förra året(?) utannonserades det att det jobbas på ett Splinter cell VR spel.
Så oavsett om det kommer ett pannkaksspel eller inte så vet vi iaf att det jobbas på ett splinter cell spel.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Svårt att känna någon form av hype när man vet att det bara blir samma generiska Ubisoft-mall släpad genom något halvkasst Splinter Cell-filter. Gärna med fyrtioelva olika utgåvor, dlc, Season Pass, Battle Pass, Pre-Order Bonus och lite förhandsvisningar av bullshots som har noll förankring till hur spelet faktiskt kommer att se ut.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Svårt att känna någon form av hype när man vet att det bara blir samma generiska Ubisoft-mall släpad genom något halvkasst Splinter Cell-filter. Gärna med fyrtioelva olika utgåvor, dlc, Season Pass, Battle Pass, Pre-Order Bonus och lite förhandsvisningar av bullshots som har noll förankring till hur spelet faktiskt kommer att se ut.

+1. Sen låter inte beskrivningen så lockande (för mig). Sam Fisher är ingen ninja och allt behöver inte vara en öppen värld. Hellre en jävligt vass story med väldesignade banor än generiska öppna världar där 85% är utfyllnad

International
Man of Mystery
Skrivet av WebeJaxx:

+1. Sen låter inte beskrivningen så lockande (för mig). Sam Fisher är ingen ninja och allt behöver inte vara en öppen värld. Hellre en jävligt vass story med väldesignade banor än generiska öppna världar där 85% är utfyllnad

Precis, vill jag smyga i en öppen värld så har jag Breakpoint numera. Så himla trist att de verkar ha fastnat i samma hjulspår med alla sina spel.

Med det sagt är jag väl ändå försiktigt förväntansfull, jag tänker inte dissa ett nytt Splinter Cell förrän jag ser det, men jag tänker inte heller sitta och hålla andan eller förboka nåt


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Med tanke på att det tar tid att göra spel och att Ubisoft gärna återanvänder motorer till olika uppföljare så ligger Splinter Cell bra till då spelet inte har haft någon större open-world innan, det finns inget att kopiera, så förhoppningsvis så får vi ett spel likt det förra, fast kanske i ett lite större mått. Sniper Elite 4 storlekar kanske skulle fungera på banorna.

Medlem

Snälla, inte ännu en förbannad sandlåda Ubisoft! Ni kan bättre än att köra i samma hjulspår om och om igen!!

Medlem

Låter tveksamt detta, det är helt rätt att inte ha något hopp alls.

Typ som: "Lead desinger from Assassins Creed who has previously been creative lead over Farcry has moved to splintercell" ... nej tack, tack tack tack...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Lite som Metal Gear Solid 5 kanske?


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Har inga stora förhoppningar, lär inte leva upp till Chaos Theory som är det bästa i serien.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Bara de inte glömmer att stealth biten är absolut viktigast kan det kanske fungera. Det MÅSTE gå att ta igenom sig smygande på uppdragen om man så önskar. Men sedan behöver allt inte vara open-world idag. Varför inte bara köra på med riktigt välgjorda mindre banor...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag har givit upp. Att vänta på ett nytt Splinter Cell är som att vänta på Half-Life 3.

Medlem

Yes! Mer open-world! (Ironi)

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Jag har givit upp. Att vänta på ett nytt Splinter Cell är som att vänta på Half-Life 3.

Exakt. Nog är serien ganska död och begraven. Skulle det mot all förmodan bevisas motsatsen, så är förväntningarna hursomhelst lika med noll.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Tror tyvärr att det kommer att handla om Sam's dotter som blivit tränad av sin far som blev mördad och nu ska hon söka hämnd.

Medlem
1
Skriv svar