Resident Evil 7 säljer över 1 miljon för sjätte året i rad
Kul! Måste säga att jag fått mersmak och nytändning för RE sista året.
Betade av RE1, RE2 & 3 Remakes, RE4. Gav mig på några timmar av 5 innan jag lade ner det.. 6 gav jag mig inte ens på (än).
Village för några veckor sedan och varvade ut RE7 (igen) för två kvällar sen 🙂
För er med VR rekommenderas RE7 skarpt…
Kanonbra spel. Något vassare än RE8 Village, imo.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Köpte detta ungefär när det släpptes. Startade det och la väl 5min på att försöka komma in i huset eller vad man skulle. Gick fan överallt, hittade aldrig någon väg in så stängde av. Nu är det på min backlogg...
Du ska gå till vänster sedan svänga höger.
Du ska gå till vänster sedan svänga höger.
Inte höger och sen vänster?
Inte höger och sen vänster?
hmm, nu när du säger det. Titta Upp, titta ner var är Lasse Kronér?
Härligt! Detta ligger och jäser i min backlog sedan ungefär ett år tillbaka. Började lira tillsammans med en polare och sedan blev det aldrig av att vi fortsatte vartefter andra spel kom emellan. Minns att vi var livrädda båda två
Precis som @MLundin upplever jag just nu en liten renässans gällande Resident Evil-spelen, körde ut RE2 Remake så sent som idag (Leon A) och ska köra Claire B nu sedan kanske man sätter tänderna i sjuan. Ber till gudarna att de skippar förstaperson till RE9 och går tillbaka till tredjeperson. Vore underbart med ett sprillans nytt Resident Evil med liknande gameplay som i 2019 +2020 års remakes.
Ett superläskigt spel, åtminstone under första halvan. Kul att det går bra för Capcom, jag har stor respekt för deras arbete, inte minst RE-serien.
Köpte detta ungefär när det släpptes. Startade det och la väl 5min på att försöka komma in i huset eller vad man skulle. Gick fan överallt, hittade aldrig någon väg in så stängde av. Nu är det på min backlogg...
Jag körde en timme typ men tyckte det sög rätt hårt, förstår inte hyllningarna alls. Oerhört stel gameplay och kontroll, inget för mig. 😊
Gillar de flesta, och har skaffat REVIII som ligger och väntar på hyllan till Xbox SX.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Har spelat första 90 minuterna i VR. Sjuk upplevelse. Nu när jag inte har sambo längre tror jag faktiskt inte att jag vågar fortsätta haha.
YOLO (om man för i VR dör man i verkliga livet?)
Jag kunde bara spela Half life alyx för att det var extremt bra, mer än så är för läskigt. 😅 Som tur var tog "Jeff" mig aldrig.
Herregud människa, kolla youtube om det blev för rörigt för dig, ajaj. Missat 2017 bästa lir
Herregud människa, kolla youtube om det blev för rörigt för dig, ajaj. Missat 2017 bästa lir
Var väl snarare viljan att spela det som inte fanns. Då. Men det här YouTube verkar bra.