Quiz – Vad kan du om FZ:s fullpoängare?

Farornas Konung

Spelar inte bra spel..

Medlem

signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Frilansare
Skrivet av trickeh2k:

Usch då… lika bra som stavningen på skylines frågan :>

Hörru "Gnällkuk!"! Vad är fel? Frågar åt en komis (Fredrik).

Medlem

signatur

"There will be another time"

Medlem
Gnällkuk
Skrivet av Joakim Bennet:

Hörru "Gnällkuk!"! Vad är fel? Frågar åt en komis (Fredrik).

Tror det stod Hyvä istället för Hyvvää


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem
Perkele...

_______________________________________________________________________________________________________________________________________
Vittu satana... Gick sådär. Bommade 2 som jag slarvade lite grann på vilket sög.. Kul Quiz iaf @ The Big Bamseea Ponni. Keep it up homenoy. The hardwork. Me like you texts and Qiuzzzz..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Medlem

signatur

Allätare

Frilansare
Skrivet av trickeh2k:

Tror det stod Hyvä istället för Hyvvää

Taget, den var svår att se!

Inte illa
Medlem

Kan inte direkt klaga även om tre av dem var gissningar.

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem
Not too shabby
Medlem
Medlem
Medlem

Ok.

Medlem
Medlem

Imponerande poäng åt fel håll? Jag instämmer. Inte för att jag ofta får en tia i poäng, men har nog aldrig fått så lågt som en trea innan i dessa quiz.

Medlem
Medlem

Ingen fullpoängare till mig. Som väntat

Medlem
Medlem
Medlem

Fuuuck

123
Skriv svar