Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Medlem

Elite Dangerous
Combat Mission Cold War
Warhammer 2 (Skavens!)
Diablo 3
inte helt omöjligt det även kan bli lite EverQuest II. (Ratongas!)


signatur

Through the cables and the underground now

Medlem

Det är så himla mycket spel som kommer nu så det föll sig naturligt att jag startade en ny karaktär i Path of Exile. Sen varvar jag det med Star Trek Online och World of Warships.

Medlem

Cyberpunk och Crusader Kings 3 (ny DLC ute)


signatur

Allätare

Medlem

Blir att dying light 2 dom få timmarna jag lyckas få till i helgen, tänkte försöka våga mig till att utforska lite nattetid och levla upp herr Aiden lite.


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem

Jobbar hela helgen men ska försöka få in lite Forbidden West mellan nattpassen.

Gen
Medlem

Ville köra Horizon Forbidden West men Performance läget är dessvärre buggat så man måste lira på 30fps läget vilket inte är kul för ögonen.

Medlem

PGA Tour 2K21 PS5 med familjen på skidsemestern. Svårighetsgrad Master, fyra handkontroller. Många garv och sjuka slag

Medlem

Hörde att The Wolf among us får uppföljare nästa år, så nu blev jag peppad att köra 1:an igen, riktigt bra och mysigt spel!

Medlem

Final Fantasy 15 och sen lär det bli några matcher på FIFA också! Borde dock låta FIFA vara då februari har varit en katastrofalt usel månad såhär långt för min backlogg, endast ett spel avklarat är för uselt...

Medlem

Nu har man spelat Horizon Forbidden West i ett gäng timmar, och jag är väldigt imponerad. Det är otroligt välgjort och kanske det snyggaste spelet som har gjorts.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Medlem

Dying Light 2 och skall återinstallera CP2077.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Dying Light 2 och skall återinstallera CP2077.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Borta på jobb hela veckan så nu ska det liras lite mellan alla andra måsten i hushållet.
Blir lite Division 2 samt att jag äntligen ska testa CP2077. Som jag väntat!

Medlem

Det blir arma 3 apex dlc kampanj ihelgen.

Medlem

Horizon Forbidden West PS5 blir det. Spelade ett par timmar igår och det verkar helt ok än så länge.

Medlem

Company of Heroes.

Medlem

Ghost Recon: Breakpoint för min del! Når inte hela vägen upp till Wildlands nivå, men klart underhållande ändå.

Kluven ang alla nya RPG-element, gillar eller inte? Spontant nej (ej RPG-fan) men står överraskande ut so far.

Trevlig helg alla!

Medlem

En blandning av Lost Ark, HS: Battlegrounds och TFT.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Lost ark hela helgen.

Medlem

Halo Infinite multiplayer och Dark Souls inför Elden Ring!

Medlem

Blir nog att köra Infernax, väldigt bra spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Farornas Konung

En salig blandning av DayZ, Half-Life 2, God Of War (Pc) och testar kanske lite CP2077 nu efter patchning.

Medlem

Dragon Quest Builders 2 igen.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Ny karaktär i CP2077 på PS5.

Satt två timmar i går
Med karaktärseditorn…

Men nu skall min corpo hämnas på Arasaka!

Drog ner trialversionen och testade en sväng igår. Inte jätteimpad av början men karaktärseditorn verkade ju riktigt robust. Tur att jag bara pillade runt en kortis för där hade ju annars majoriteten av de 5 timmarna kunnat spenderas^^.

Medlem

Det blir att ha lekstuga i Guerilla Games senaste skapelse. Stor skillnad som jag upplevt med sidouppdragen på bara den korta tiden jag spelat. Kul sidospel också med "maskinknuff" xD

Software wizard

Ubergrind i New World vankas...

Medlem

Microsoft Flight Simulator och Simply Piano.

Medlem

Cyberpunk 2077 på PS5 + Lost Ark och efter helgen varvas detta med Destiny 2 (The Witch Queen expansionen). Mycket kul att se fram emot!

Medlem

Dying light 2!

123
Skriv svar