Ska spelandet förgyllas av tilltugg vid sidan av?
https://assets.icanet.se/t_product_large_v1,f_auto/7318690178...
De få gånger jag käkar något när jag lirar, så brukar det mest vara dessa.
Jag ÄLSKAR dom! kör samma. annars lakrisal och SNUUYSSS
Allätare
Snacks blir det sällan. En snus och dricka. Spelar casual när jag är nykter men kommer ofta på idén att spela competative när jag är berusad. Går 8 av 10 gånger inget bra och tycker att det är ett skitspel. Rince and repeat. Nästa gång kanske det bara blir 7,5 av 10... Eller inte.
Snacks blir det sällan. En snus och dricka. Spelar casual när jag är nykter men kommer ofta på idén att spela competative när jag är berusad. Går 8 av 10 gånger inget bra och tycker att det är ett skitspel. Rince and repeat. Nästa gång kanske det bara blir 7,5 av 10... Eller inte.
Kör du med lössnus...?
06:30 en lördag är dagens första kaffe till gejmandet bland det bästa jag vet, allt står still, sambon sover, katten päser vid sidan och jag har några timmar gejm framför mig. Kanske att jag unnar mig en ruta choklad som lyckats bli över från fredagens hetsande och det allt som vanliga illamåendet slår in.
Annars är det lösgodis som gäller till gejmandet, men som många andra skrivit blir det vanligtvis bara någon typ av dryck, gärna en virre.
Att gå upp tidigt och mysa med en kaffe och gejm är indeed bland det bästa som finns.
Jag ÄLSKAR dom! kör samma. annars lakrisal och SNUUYSSS
Yes, Typ ända godiset jag äter.
Väldigt sällan jag snacksar på något samtidigt som jag spelar. De få gånger jag gör det så måste det vara något inslaget i papper/plast (typ Dumle) så att man inte sölar ner handkontroll eller tangentbord/mus. Dricka går bra dock, oftast Ramlösa eller vatten men ibland någon öl.
Kakor! Äter gärna kakor till mitt spelande, det med kaffe, läsk, öl eller te till samt en 2-literskanna med vatten för att hålla lite koll på att man får i sig nåt sånt och inte till 100% fyllt magen med kakor innan spelandet är slut.
Men öl och chips nån kväll kan det bli - då är våtservetter nice när spelandet är klart
Käka saker när jag lirar har jag ingen lust att göra. Däremot blir det en massa bira.
Får rysningar när jag tänker på fett & flott i combo med hankontroller / mus & tangentbord.
Man är ju typ skadad efter tiden då man hade mycket kompisar hängandes hos sig och när jag efter en spelkväll hittade chips i både soffan och bakom tv möbeln... då kände jag att det var nog och införde "chipsförbud" och ritade en bild som föreställde olika sorters snask som var överstrukna. 😁 Vi skojar än idag om det.
Är väl idiotisk pedant av mig. Ogillar att kladda ned fingarna när man lirar.
Däremot kan jag bälja i mig läsk. Finns inget bättre än att knäcka en smällkall energidricka när man startar ett nytt spel.
Får rysningar när jag tänker på fett & flott i combo med hankontroller / mus & tangentbord.
Man är ju typ skadad efter tiden då man hade mycket kompisar hängandes hos sig och när jag efter en spelkväll hittade chips i både soffan och bakom tv möbeln... då kände jag att det var nog och införde "chipsförbud" och ritade en bild som föreställde olika sorters snask som var överstrukna. 😁 Vi skojar än idag om det.
Är väl idiotisk pedant av mig. Ogillar att kladda ned fingarna när man lirar.
Däremot kan jag bälja i mig läsk. Finns inget bättre än att knäcka en smällkall energidricka när man startar ett nytt spel.
hah jo lite jobbigt när man är pedant och är hos någon kompis o spelar, turas om o spela på något spel. "Här nu är det din tur"...så får man en nergrisad handkontroll
Kör du med lössnus...?
Det gör jag iallafall, ja 🙂
AMD Ryzen 5 7600X
Powercolor Radeon RX 7800 XT
2x16GB Kingston Fury BEAST Black 6000MT/s CL30
Thermalright Peerless Assassin 120 SE
Kingston KC3000 1Tb
Snacks generellt nej. Mat, dryck och blöjbyte kan behövas för långa sessioner.
Spelar du skräckspel eller är du småbarns förälder?
Det gör jag iallafall, ja 🙂
Oj, ser framför mig gulbrunt kladd ...