Ska spelandet förgyllas av tilltugg vid sidan av?

Medlem
Skrivet av Arkaith:

https://assets.icanet.se/t_product_large_v1,f_auto/7318690178...

De få gånger jag käkar något när jag lirar, så brukar det mest vara dessa.

Jag ÄLSKAR dom! kör samma. annars lakrisal och SNUUYSSS


signatur

Allätare

Medlem

Snacks blir det sällan. En snus och dricka. Spelar casual när jag är nykter men kommer ofta på idén att spela competative när jag är berusad. Går 8 av 10 gånger inget bra och tycker att det är ett skitspel. Rince and repeat. Nästa gång kanske det bara blir 7,5 av 10... Eller inte.

Medlem
Skrivet av mondobiz:

Snacks blir det sällan. En snus och dricka. Spelar casual när jag är nykter men kommer ofta på idén att spela competative när jag är berusad. Går 8 av 10 gånger inget bra och tycker att det är ett skitspel. Rince and repeat. Nästa gång kanske det bara blir 7,5 av 10... Eller inte.

Kör du med lössnus...?

Medlem
Skrivet av sumodl:

06:30 en lördag är dagens första kaffe till gejmandet bland det bästa jag vet, allt står still, sambon sover, katten päser vid sidan och jag har några timmar gejm framför mig. Kanske att jag unnar mig en ruta choklad som lyckats bli över från fredagens hetsande och det allt som vanliga illamåendet slår in.

Annars är det lösgodis som gäller till gejmandet, men som många andra skrivit blir det vanligtvis bara någon typ av dryck, gärna en virre.

Att gå upp tidigt och mysa med en kaffe och gejm är indeed bland det bästa som finns.

Medlem
Skrivet av gonzo247:

Jag ÄLSKAR dom! kör samma. annars lakrisal och SNUUYSSS

Yes, Typ ända godiset jag äter.

Medlem

Kaffe, behöver inget snacks när jag spelar.

Gillar inte alkohol till spel, blir seg. Kaffe är det optimala spel-tillbehöret.

Medlem

Gärna lite öl eller Coca-Cola Vanilla Zero och en Marabou-kaka

Medlem

Big no no.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Snacks är inte förenligt med handkontroller.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Väldigt sällan jag snacksar på något samtidigt som jag spelar. De få gånger jag gör det så måste det vara något inslaget i papper/plast (typ Dumle) så att man inte sölar ner handkontroll eller tangentbord/mus. Dricka går bra dock, oftast Ramlösa eller vatten men ibland någon öl.

Medlem

Kakor! Äter gärna kakor till mitt spelande, det med kaffe, läsk, öl eller te till samt en 2-literskanna med vatten för att hålla lite koll på att man får i sig nåt sånt och inte till 100% fyllt magen med kakor innan spelandet är slut.
Men öl och chips nån kväll kan det bli - då är våtservetter nice när spelandet är klart

Medlem

Öl och ölkorv

Medlem

Käka saker när jag lirar har jag ingen lust att göra. Däremot blir det en massa bira.


signatur

Spana in mina "Chiptunes on Crack"
https://www.youtube.com/c/SwedishWargoat

Medlem

Det enda som intas vid spelande är whisky/öl/kaffe beroende på vilken tid på dygnet det är.

Har många vänner som föredrar att röka gräs när de spelar, det har jag aldrig förstått mig på, blir för flummig för det (märk väl att jag bor i Nederländerna och det är lagligt här).

Medlem

Äter aldrig saker som riskerar att fetta ner mus/tangentbord

Mölar jag framför datorn rör jag inte utrustningen förens jag har tvättat händerna

Medlem

Hinner inte äta nåt medan jag spelar och orkar inte pausa spelet men dricker gärna kaffe öl vin whisky läsk till.

Till film däremot blir det massa ätande 😁

Medlem

Får rysningar när jag tänker på fett & flott i combo med hankontroller / mus & tangentbord.
Man är ju typ skadad efter tiden då man hade mycket kompisar hängandes hos sig och när jag efter en spelkväll hittade chips i både soffan och bakom tv möbeln... då kände jag att det var nog och införde "chipsförbud" och ritade en bild som föreställde olika sorters snask som var överstrukna. 😁 Vi skojar än idag om det.

Är väl idiotisk pedant av mig. Ogillar att kladda ned fingarna när man lirar.
Däremot kan jag bälja i mig läsk. Finns inget bättre än att knäcka en smällkall energidricka när man startar ett nytt spel.

Medlem
Skrivet av Razken:

Får rysningar när jag tänker på fett & flott i combo med hankontroller / mus & tangentbord.
Man är ju typ skadad efter tiden då man hade mycket kompisar hängandes hos sig och när jag efter en spelkväll hittade chips i både soffan och bakom tv möbeln... då kände jag att det var nog och införde "chipsförbud" och ritade en bild som föreställde olika sorters snask som var överstrukna. 😁 Vi skojar än idag om det.

Är väl idiotisk pedant av mig. Ogillar att kladda ned fingarna när man lirar.
Däremot kan jag bälja i mig läsk. Finns inget bättre än att knäcka en smällkall energidricka när man startar ett nytt spel.

hah jo lite jobbigt när man är pedant och är hos någon kompis o spelar, turas om o spela på något spel. "Här nu är det din tur"...så får man en nergrisad handkontroll

Medlem

Köp och träna käkarna med valfri smak av

Ät som den är, totalt underskattat snacks/godis! Annars dricker jag hellre till gaming, öl, drink, läsk, energidryck, allt är bra!

Medlem

nej inget snaskande, då blir man ju skitfet i detta tempo däremot blir det några bira ibland


signatur

//monster

Medlem

Snacks generellt nej. Mat, dryck och blöjbyte kan behövas för långa sessioner.

Farornas Konung

Öl är en ständig vapendragare vid gaming (endast helger). Käkade även en hel grillad kyckling igår när jag spelade Elden Ring. Det var lite söligt och kletigt.

Medlem

Måste man så stänger man av micen när det ska mumsas och glug glug glug klunkas. När det är multiplayer eller co op så klart. Kör man ett singel player spel så får man göra precis som man vill......

Medlem
Skrivet av Gaara:

Kör du med lössnus...?

Det gör jag iallafall, ja 🙂


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem
Skrivet av ZkilfinG:

Snacks generellt nej. Mat, dryck och blöjbyte kan behövas för långa sessioner.

Spelar du skräckspel eller är du småbarns förälder?

Skrivet av HylzaN 2-0:

Det gör jag iallafall, ja 🙂

Oj, ser framför mig gulbrunt kladd ...

Medlem

Givivis ska det snaskas. Jag kör ostbågar med chopsticks. Funkar perfa 👍

KoP
Medlem

Brukar bara dricka när jag spelar. Det blir oftast Ramlösa eller Cola Zero.

Chips och annat som knastrar i munnen är bannat, speciellt när man lirar co-op med något polare. Ska polaren hålla på och smaska blir han mutad.

Medlem

(ALLT) * x antal ark hushållspapper = [TRUE]

Medlem

Jag kan varken spela spel eller spela mitt instrument utan en kopp kaffe bredvid. Godis och chips mår jag bara dåligt av.

Medlem

Perkele !!Riktig salmiak och ÖL

Skriv svar