Far Cry 6 bjussar på en gratishelg med Stranger Things-tema

Robot
Far Cry 6 bjussar på en gratishelg med Stranger Things-tema

Ta chansen att testa om du ännu inte kört det senaste äventyret.

#Far-cry-6, #Stranger-things, #Ubisoft, #nyhetstips


Medlem

Var tvungen att googla om FC6 var senaste eller näst senaste
Kanske dags för Ubisoft att börja tänka om lite gällande Far Cry.
Kul med gratishelg, kanske provar lite.

Medlem

En helg hinner man nog köra igenom kampanjen på utan massa side content så det får bli till att förladda.

Testpilot
Skrivet av Subzero199:

En helg hinner man nog köra igenom kampanjen på utan massa side content så det får bli till att förladda.

23 timmar enligt howlongtobeat.com (!)

Medlem

Gött blir att spela

Medlem
Skrivet av Mutumba:

23 timmar enligt howlongtobeat.com (!)

Genomförbart då, men man blir inte populär hemma kanske

Medlem

Blir lite sugen! Helgen är barnfri och Premier League har uppehåll. Tajmingen kunde inte vara bättre.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Så det sålde så bra att det fick en gratishelg redan. Ska testa det, men detta är den första FC titeln som skytt som pesten bara genom allt man läst om den.


signatur

I drank what?

Medlem

Blir att prova, gratis är gott.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Oj vad trevligt att även DLC-innehållet är inkluderat. Spelade igenom basspelet och sålde därefter mitt ex så har inte kört något av DLC-materialet.

Personligen gillade jag 6:an bättre än 5:an. Tyckte Dani Rojas var en klockren huvudkaraktär.

Avstängd
KoP
Medlem

Tycker om Stranger Things men tycker inte att det hör hemma i världen i Far Cry 6 så hoppar detta.

Medlem

Har spelat igenom ca 80% av FC6, tycker det är kul! Gillade dock FC5 bättre.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av General White:

Ja, det är långa köer för att få ett pass nu för tiden.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Är det någon specifik tid man kan börja spela eller är det 00.00 inatt det gäller för oss?


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

De första timmarna var faktiskt härliga i fc6 men pallade ej slutföra det. Same shit over and over


signatur

Allätare

Medlem
Skrivet av erazerswe:

Är det någon specifik tid man kan börja spela eller är det 00.00 inatt det gäller för oss?

Enligt denna info ska det gå att spela från och med idag 19.00 lokal tid. Slutar på måndag 20.00.

Medlem

Haha hur smart är det att erbjuda en att prova gratis och sedan låta folk börja på ett ställe där man dör direkt. Kommer till en trappa och stendör direkt, snackade med en kompis som också tankat hem spelet och även han hade försökt massor med gånger att komma ner för trappan men stendör direkt. Har även jag avinstallerat nu, tack och hej tur man inte betalde för detta skit.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

Har spelat ett par timmar FC6 nu men inte köpt spelet. FC5 gillar jag bra mycket bättre, vet inte om det har att göra med att den världen känns mer bekant eller om FC6 helt enkelt inte är lika bra och finputsat (Det är så det känns iaf).

En av fördelarna med FC5 om man jämför med FC6 har ju den en lite större skara av bad guys i form av syskon och inte bara en maktgalen diktator, dessutom är Religion involverad och då blir ju allt mer spännande


signatur
1
Skriv svar