Gran Turismo 7 når rekordlåga Metacritic-nivåer bland användare

Avstängd
Skrivet av androsynth:

Fast user reviews kan ibland vara lite väl åt ena eller andra hållet. Det är antingen en 1:a eller en 10:a och i en del fall undrar jag om det är något troll går löst. Jag brukar undvika läsa users som gett 10 (följt av ett "best ever" eller liknande) och mer kolla in dom som håller sig mellan 2 och 9.

Nuförtiden litar jag på genomsnittet på user reviews för Spel/Film ungeför 1 Miljard gånger mer än jag litar på "pro reviews" och så finns det en del neutrala Youtubers som Skillup man kan lita på.

I PSone/Snes Eran litade jag på speltidgningarnas recensioner med det var längesen det.


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

Medlem
Skrivet av Mike_Swe:

Nuförtiden litar jag på genomsnittet på user reviews för Spel/Film ungeför 1 Miljard gånger mer än jag litar på "pro reviews" och så finns det en del neutrala Youtubers som Skillup man kan lita på.

I PSone/Snes Eran litade jag på speltidgningarnas recensioner med det var längesen det.

Så du litar mer på folk som inte ens spelar spelet än folk som faktiskt gör det?

Tills dom ändrar så man behöver verifiera att man faktiskt spelat spelet så är user score noll trovärdigt tyvärr.

Avstängd
Skrivet av Neverwild:

Så du litar mer på folk som inte ens spelar spelet än folk som faktiskt gör det?

Tills dom ändrar så man behöver verifiera att man faktiskt spelat spelet så är user score noll trovärdigt tyvärr.

Jag litar på genomsnittett av user reviews inte en enstaka review skrev jag, läs om läs rätt!


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

Medlem
Skrivet av Mike_Swe:

Jag litar på genomsnittett av user reviews inte en enstaka review skrev jag, läs om läs rätt!

Så om ett spel har 30000 user reviews och 20000 av dom bombar sönder spelet med nollor och inte ens spelat spelet. Medelbetyg blir typ 4/10 medans folk som jobbar och faktiskt spelat spelet ger det 8-9/10 så litar du ändå mer på medelbetyg.

Du måste missa många bra spel pågrund av detta.

Medlem
Skrivet av Neverwild:

Så om ett spel har 30000 user reviews och 20000 av dom bombar sönder spelet med nollor och inte ens spelat spelet. Medelbetyg blir typ 4/10 medans folk som jobbar och faktiskt spelat spelet ger det 8-9/10 så litar du ändå mer på medelbetyg.

Du måste missa många bra spel pågrund av detta.

Missar ett grymt kul bilspel denna gång kan inte slita mig och det har gått 2 veckor nu hehe.

Igår körde jag en jäkla massa varv på en och samma bana för att få bästa tid. Gick igenom väldigt många av mina snabbaste favoritbilar.
Nissan GT-R Nismo vann. Sen kom Porsche 911 (den nyaste från 2017 tror jag). Kul var det iaf
Annars har jag försökt tagit guld på alla race som finns senaste tiden. Har några kvar. Främst de med 800+ PP och Gr4.

Avstängd
Skrivet av Neverwild:

Så om ett spel har 30000 user reviews och 20000 av dom bombar sönder spelet med nollor och inte ens spelat spelet. Medelbetyg blir typ 4/10 medans folk som jobbar och faktiskt spelat spelet ger det 8-9/10 så litar du ändå mer på medelbetyg.

Du måste missa många bra spel pågrund av detta.

Som sagt genomsnittet av user reviews är 99% av fallen mer att lita på än "pro" reviews för mig. Sen varför det stör dig att jag litar mer på users än dom som får betalt för att spela är konstigt ta inte illa upp för ingenting så lever du längre.


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

123
Skriv svar