Bandai Namco utannonserar animérollspelet One Piece Odyssey

Robot
Bandai Namco utannonserar animérollspelet One Piece Odyssey

Med monsterdesign av självaste Eiichiro Oda.

#Ilca, #One-piece-odyssey


Medlem

Hoppas verkligen det här blir bra! One Piece är den absolut bästa mangan som någonsin skapats!

Medlem

Synd att den svenska utgivningen av mangan slutade, köpte varenda nummer fram till dess.

Hoppas verkligen här, kan bli rejält bra, men. Musiken? Mnnnjaaaaäääeew, dont get me wrong, ja gillar verkligen den typen av musik generellt, men kändes lite felplacerad. En variant av första säsongens öppningsmusik hade varit mind blown.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Synd att den svenska utgivningen av mangan slutade, köpte varenda nummer fram till dess.

Plocka upp där du slutade med engelska utgåvan bara! Finns att köpa på tex sfbok, adlibris eller bokus, blir bara bättre och bättre för varje volym! Och nya kapitel kan du läsa i mangaplus appen varje/varannan vecka när de publiceras om de är så att du kommer ikapp och inte vill vänta på nya volymer som släpps med några månaders mellanrum

Medlem

Ser snyggt ut!

Jag är dock kvar på episode 545 (Fish-man Island arc) sedan 8 år tillbaka eller så.
Dvs. anime som släpptes 2011-2012.

Jag funderar på att läsa mangan istället, att se Fish-Man Arc tar ca. 17 timmar (51 episoder),
medan mangan är 6 volymer och kan läsas på 1-3 kvällar, 4-5 timmar.
Det tar fyra gånger så långt tid att se animen.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Ser snyggt ut!

Jag är dock kvar på episode 545 (Fish-man Island arc) sedan 8 år tillbaka eller så.
Dvs. anime som släpptes 2011-2012.

Jag funderar på att läsa mangan istället, att se Fish-Man Arc tar ca. 17 timmar (51 episoder),
medan mangan är 6 volymer och kan läsas på 1-3 kvällar, 4-5 timmar.
Det tar fyra gånger så långt tid att se animen.

Kan starkt rekommendera mangan! Superb art och inga pacing problem, animen är bra stundtals, men mangan är 10/10 rätt igenom

Medlem

Hur coolt hade inte det varit om de hade stil som ni no kuni

1
Skriv svar