Nintendo Switch Sports – Bowla mot 15 spelare och mycket mer

Robot
Nintendo Switch Sports – Bowla mot 15 spelare och mycket mer

Ny trailer för Nintendo Switch Sports.

#Nintendo, #Switch-sports


Medlem

Har testat demon, fantastiskt kul! Känns fräscht även om det är ett gammalt koncept från Wii, ser fram emot detta.

Medlem

Lite förvånad att de inte är fler nyheter sen Wii versionen. Speciellt om de ska vara fullpris

Medlem
Skrivet av karatekex:

Lite förvånad att de inte är fler nyheter sen Wii versionen. Speciellt om de ska vara fullpris

Det är inte fullpris, 40 dollar på eshopen. Sen är väl volleyboll, fotboll, badminton och katana nya tillskott? Tennis, bowling och golf är kvar.

Skribent
Skrivet av lasselason:

Det är inte fullpris, 40 dollar på eshopen. Sen är väl volleyboll, fotboll, badminton och katana nya tillskott? Tennis, bowling och golf är kvar.

Ja det är mer en uppföljare skulle jag säga, även om liknande sporter så har de förändrat massa runt dem. Svärdfäktningen fanns i Wii Sports Resort, men Fotbollen, volley och badminton är nya. Badminton är jag peppad på då jag spelade det i 15 år och det har aldrig direkt fått någon bra speladaption. Tillskillnad från tennis.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av lasselason:

Det är inte fullpris, 40 dollar på eshopen. Sen är väl volleyboll, fotboll, badminton och katana nya tillskott? Tennis, bowling och golf är kvar.

400-500kr skulle jag säga är fullpris.
Jag är förvånad att det inte är fler nyheter, jag ser att det finns nya tillskott. Hade hoppats på mer, men tror många kommer bli toknöjda med detta spel.

Medlem
Medlem

Lär ju inte sälja några konsoler som wii Sports gjorde, men är nog kul för barnen 1 timme.

Medlem
Skrivet av karatekex:

400-500kr skulle jag säga är fullpris.
Jag är förvånad att det inte är fler nyheter, jag ser att det finns nya tillskott. Hade hoppats på mer, men tror många kommer bli toknöjda med detta spel.

Det är fint av dig men fullpris idag på konsoll är 5-600 på Switch och 6-700 på ps5 och xbx.


signatur

486 sx25 cirrus logic 1024kb. GB. Amiga 500 +. C64 (trasig rf-modulator)

Medlem
Skrivet av robbis:

Lär ju inte sälja några konsoler som wii Sports gjorde, men är nog kul för barnen 1 timme.

Oj, där tror jag du har fel, detta kommer kränga konsoler, inte för att Nintendo behöver det då Switch säljer som fan ändå. Sen kul för barnen en timme? Tycker man om detta, vuxen eller barn, så återkommer man till det under lång tid. Wii sports ingick när man köpte en Wii så det är ju en helt annan grej.

Medlem

Golf, varför skippas golf?

Då hade det här kunnat blivit ännu bättre.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem
Skrivet av lasselason:

Oj, där tror jag du har fel, detta kommer kränga konsoler, inte för att Nintendo behöver det då Switch säljer som fan ändå. Sen kul för barnen en timme? Tycker man om detta, vuxen eller barn, så återkommer man till det under lång tid. Wii sports ingick när man köpte en Wii så det är ju en helt annan grej.

Jo men anledningen varför wii sports gick så bra var ju för att det bundlades med wii. Ingen köper ju ett sånt spel bara sådär. Jag har själv köpt ring fit och sen aldrig använt det.

Medlem
Skrivet av N3gn4v:

Golf, varför skippas golf?

Då hade det här kunnat blivit ännu bättre.

Det kommer lite senare, tror de sa till hösten.

Medlem
Skrivet av Distordera:

Det är fint av dig men fullpris idag på konsoll är 5-600 på Switch och 6-700 på ps5 och xbx.

Allt är relativt. Xbox o PS spel går ner i pris efter ett par veckor. Det gör inte switch spel. Nintendo tror att man kan kränga 3 år gamla spel för 599....

Medlem
Skrivet av robbis:

Jo men anledningen varför wii sports gick så bra var ju för att det bundlades med wii. Ingen köper ju ett sånt spel bara sådär. Jag har själv köpt ring fit och sen aldrig använt det.

Ingen gör det? Titta bara på Ring Fit, det har väl sålt 15-20 miljoner och det kostar ju 900 spänn om jag minns rätt. Sen att du köper ett spel för att sen aldrig använda det behöver ju inte gälla för alla andra. Folk spelar ju Ring Fit som fan och mår bra av det, jag har nog kört 30 timmar och flera av mina bekanta spelar det regelbundet. Sen är det ju märkligt att köpa ett spel för att sen aldrig spela det, skulle tro att du är ganska ensam om det. Min gissning är att Switch Sports säljer 20 milj ganska snabbt.

Medlem
Skrivet av robbis:

Allt är relativt. Xbox o PS spel går ner i pris efter ett par veckor. Det gör inte switch spel. Nintendo tror att man kan kränga 3 år gamla spel för 599....

Tror? Är det därför Mario Kart 8 som är 8 år gammalt fortfarande ligger på topp 10 listan världen över, ett fullprisspel alltså, det har sålt över 50+miljoner ex. om WiiU är inkluderad, 44 miljoner bara till Switch. Mario Odyssey, Botw med flera säjs för fullpris och bara fortsätter sälja, för fullpris. Det finns många fler exempel, Nintendo vet vad de gör här, man får tycka vad man vill om det men de har koll på läget.

Medlem
Skrivet av lasselason:

Det kommer lite senare, tror de sa till hösten.

Hoppas det är bättre än Mario-Golf.

Medlem
Skrivet av PGR1985:

Hoppas det är bättre än Mario-Golf.

Ja det hoppas jag med även om jag tyckte om story-läget i M.Golf, annars känns det som nåt saknas i det spelet, Nintendo magin kanske.

Medlem
Skrivet av lasselason:

Tror? Är det därför Mario Kart 8 som är 8 år gammalt fortfarande ligger på topp 10 listan världen över, ett fullprisspel alltså, det har sålt över 50+miljoner ex. om WiiU är inkluderad, 44 miljoner bara till Switch. Mario Odyssey, Botw med flera säjs för fullpris och bara fortsätter sälja, för fullpris. Det finns många fler exempel, Nintendo vet vad de gör här, man får tycka vad man vill om det men de har koll på läget.

Vad jag menade med tror var att dom tror att dom är berättigade att sälja gammal skit för fullpris för alltid. Sen att folk e dumma och köper det gör ju att dom kan fortsätta köra sitt fulspel. Jag själv skulle aldrig betala fullpris för ett switch spel.

Medlem
Skrivet av robbis:

Vad jag menade med tror var att dom tror att dom är berättigade att sälja gammal skit för fullpris för alltid. Sen att folk e dumma och köper det gör ju att dom kan fortsätta köra sitt fulspel. Jag själv skulle aldrig betala fullpris för ett switch spel.

”Jag har själv köpt ring fit och sen aldrig använt det.”

Detta skrev du längre upp.
Hur mycket betalade du för Ring Fit?

Medlem
Skrivet av Distordera:

Det är fint av dig men fullpris idag på konsoll är 5-600 på Switch och 6-700 på ps5 och xbx.

Då har vi helt enkelt olika definitioner av fullpris. Med din definition är de väl de dyraste på eshoppen de som är standard för fullpris, så då kan man ju lika gärna kolla på Fifa 22 Delux premium mega edition för 1599kr å säga att det är vad fullpris är idag.

Inaktiv
Skrivet av lasselason:

Det kommer lite senare, tror de sa till hösten.

För 20 dollar till, golf ska ju vara dyrt på alla sätt och vis

Medlem
Skrivet av anon_119148:

För 20 dollar till, golf ska ju vara dyrt på alla sätt och vis

Hehe, ja det är ju en rikemanssport. Nä det ingår har jag för mig.

Medlem
Skrivet av lasselason:

Ja det hoppas jag med även om jag tyckte om story-läget i M.Golf, annars känns det som nåt saknas i det spelet, Nintendo magin kanske.

Grafikstilen stämmer inte överens med att ha Mario i huvudrollen. Känns skumt på något sätt.

Medlem
Skrivet av PGR1985:

Grafikstilen stämmer inte överens med att ha Mario i huvudrollen. Känns skumt på något sätt.

Håller med till 100%.

Medlem
Skrivet av lasselason:

”Jag har själv köpt ring fit och sen aldrig använt det.”

Detta skrev du längre upp.
Hur mycket betalade du för Ring Fit?

399 tror jag på elgiganten outlet

1
Skriv svar