Se gameplay från Back 4 Blood-expansionen Tunnels of Terror
Ah just det, this game exists.
PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch
Har inte spelat sedan november, har de balanserat svårighetsgraderna bättre sedan dess? Vore inte fel att hoppa in i B4B med polarna igen, men vi tyckte att det var lite väl oförlåtande på Veteran.
Skulle också vilja veta det här efter ha lirat betan
Ah just det, this game exists.
Är det så illa?
Är det så illa?
Det är inte dåligt men det är heller inte bra. Blir tråkigt ganska snabbt och 8/10 av gångerna när man förlorar en runda lämnar all och spelet fyller (nästan) aldrig platserna.
Har inte spelat sedan november, har de balanserat svårighetsgraderna bättre sedan dess? Vore inte fel att hoppa in i B4B med polarna igen, men vi tyckte att det var lite väl oförlåtande på Veteran.
Skulle också vilja veta det här efter ha lirat betan
Japp, det är omgjort och tillfixat. Var ju väldigt spikig svårighetsgrad och stundtals omöjligt att ta sig igenom vissa passager på veteran eftersom andelen specials som spawnade var fånigt hög (tyckte jag och mina vänner iaf). Nu tog vi oss igenom alla kapitel på veteran utan problem och är nu och harvar i Nightmare.
Korrekt!
Nä, jag tappade bort ett "kostar".
Förstod det 😉
Japp, det är omgjort och tillfixat. Var ju väldigt spikig svårighetsgrad och stundtals omöjligt att ta sig igenom vissa passager på veteran eftersom andelen specials som spawnade var fånigt hög (tyckte jag och mina vänner iaf). Nu tog vi oss igenom alla kapitel på veteran utan problem och är nu och harvar i Nightmare.
Kul att höra, kanske får bli några vändor i väntan på Halo Infinite S2 då.
Real yakuza use a gamepad.
Är det så illa?
Det största problemet är helt avsaknad av versus mode. MP-delen är bara patetisk dåligt och känns mer som en eftertanke. Framförallt om man jämför med andra spel i genren typ L2D.
lämnar denna här för den som inte sett
Hahaha jäääklar vad uselt. Hade inte sett den.
Klippen från b4b var ungefär så jag upplevde det den halvtimmen innan jag klickade Refund på Steam.
Blows my mind hur mycket mer "passion" det var i stor-spel förr, i jämförelse med "just milk the cow" tänket nu.
Nu måste man leta bland pixelgrafik indie-spel för att hitta samma känslor.