Babylon's Fall föll till 8 samtidiga Steam-spelare förra veckan

Robot
Babylon's Fall föll till 8 samtidiga Steam-spelare förra veckan
Medlem

Jag medger att jag är en smula oinsatt, men jag förstår inte riktigt, Av det lilla jag har sett så verkar spelet vara någon sorts God of War klon, och det lilla jag såg såg inte allt för sunkigt ut, så vad är spelets svagheter/problem?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Jaha det är därför Platinum Games säger "Snälla köp oss" till Microsoft?

Medlem

Fan det här fick mig att tänka att ett spel baserat på babylon 5 serien hade varit kungligt!

Medlem

var det inte så att spelen kostade typ 69 euro och hade transaktioner. hörde också något battlepass ish liknade sak har svag minne över det.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av ace84:

Fan det här fick mig att tänka att ett spel baserat på babylon 5 serien hade varit kungligt!

Det var en på gång från Seirra för längesen. En rymdshooter. Det blev aldrig av något från det. Men jag har sett bilder och videos från det. Man var en pilot.

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Det var en på gång från Seirra för längesen. En rymdshooter. Det blev aldrig av något från det. Men jag har sett bilder och videos från det. Man var en pilot.

Mm tycker storyn hade kunnat gjort sig nice för både ett rymdspel eller något mass effect liknande action rpg.

Medlem

Såhär. Jag tror publiken är väldigt väldigt mätt på spel du ska spela med fyra kompisar (går att spela ensam men knappast så spelet marknadsförs). Och jag vet inte riktigt vad de ville med spelet? Live action rpg? Deg är inte för att köpa loot i ett fullpris spel man gillar Platinum Games spel. Gameplay ser också ut som, random lir från förr. Inget man förknippar studion med.


signatur

Ultrazine

1
Skriv svar