Spana in släpptrailern för Halo Infintes andra säsong

Robot
Spana in släpptrailern för Halo Infintes andra säsong

Lone Wolves är inget Ensamma vargen för enstöringar.

#battle-pass, #halo-infinite, #season-2


Medlem

Grym trailer!

Medlem

När kommer Co-op ?

Medlem
Skrivet av Gaara:

När kommer Co-op ?

Slutet av augusti är det senaste dom sagt tror jag


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Var väldigt länge sedan jag startade Inifinite's MP nu...
Jag antar att dom inte gjort ett dugg åt den fruktansvärt dåliga optimeringen på PC?
Spelet var lite småskoj att köra ett par matcher åt gången, men det tog emot när bilden var riktigt grötig och prestandan var piss.

Medlem

Inte lirat på ett par månader eftersom progression systemet suger. Bästa halo när det gäller gameplay sedan 1an dock. 👌

Medlem
Skrivet av Razken:

Var väldigt länge sedan jag startade Inifinite's MP nu...
Jag antar att dom inte gjort ett dugg åt den fruktansvärt dåliga optimeringen på PC?
Spelet var lite småskoj att köra ett par matcher åt gången, men det tog emot när bilden var riktigt grötig och prestandan var piss.

Tycker det var riktigt bra optimerat, dock riktigt tråkigt (inte min slags fps)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Issue:

Slutet av augusti är det senaste dom sagt tror jag

okej tack

Medlem

Blir helt klart att börja lira igen. Pepp!

Medlem
Skrivet av miffot:

Tycker det var riktigt bra optimerat, dock riktigt tråkigt (inte min slags fps)

Får man nyfiket fråga vad du har för specs på din burk? (bara för att jämföra med min egen). 🙂
Jag rullar inte det värsta, men en ganska duglig rigg ändå: i7 8086K, 32GB RAM, Gigabyte RTX 2080 OC, spelet installerat på en snabb NVME & en 1440p Gsync-skärm.

I kampanjen var det otroligt trögdrivet (därav refundat).
Kunde inte nå över 60fps utan dynamiska skalningen påslaget och då blev den redan grötiga bilden ännu mer förskräcklig. Riktigt medioker grafik med tanke på hur tungdrivet det är (var?).
Testade lite senare Multiplayern som var ~ något mer lättrott.
Pendlade mellan 72-99 fps på typ medium, för ett spel som ser ut som (och ibland sämre än) CS Source från 2004... Utöver den kassa optimeringen tyckte jag att det var ruggigt störande med animationer som gled i 30fps. Blev otroligt o-flyt i bilden. Och menyer blinkar väldigt märkligt emellanåt. Mycket i spelet som känns halvhjärtat gjort tycker jag.

1
Skriv svar