Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

Salt & sacrifice

Medlem
Salt & sacrifice

Hej folket!

Någon mer än jag som införskaffat detta spel?

Riktigt kul de få timmar jag hann prova igår !
Men så diggade jag ju 1an, så jag visste vad jag skulle få.

Provar Sage denna playthrough, mys änsålänge !

Medlem

Köpt och ser fram emot att spela det senare, helt klart. Första spelet var kanon.

Medlem

aldrig hört talas om, varför delar du ingen info alls

Medlem

För att ibland kan det vara bra att inte få allt serverat.

Medlem

Tyckte första var ok men det nådde inte hela vägen fram för mig. Lite konstigt då jag både är ett stort fan av Souls-spelen men även Ska studios gamla "The Dishwasher"-spel.

Ändå lite sugen på att ge detta en chans, men är liiite tveksam till om jag kommer att orka att dra igenom ett metroidvania helt utan karta.

Hur tycker ni som har påbörjat spelet att detta har känts hittills?

Medlem

Ettan var kul, kommer köra 2:an, men elden ring tar ju aldrig slut...

Imponerande att spelet är gjort av endast 2 personer (åtminstone ettan var det).

Gnällkuk
Skrivet av Dudinkalv:

Tyckte första var ok men det nådde inte hela vägen fram för mig. Lite konstigt då jag både är ett stort fan av Souls-spelen men även Ska studios gamla "The Dishwasher"-spel.

Ändå lite sugen på att ge detta en chans, men är liiite tveksam till om jag kommer att orka att dra igenom ett metroidvania helt utan karta.

Hur tycker ni som har påbörjat spelet att detta har känts hittills?

Verkar inte riktigt som detta når hela vägen heller https://opencritic.com/game/13130/salt-and-sacrifice
Ser det inte på Steam så gissar att det är EGS-exklusivt 6-12 månader.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Verkar inte riktigt som detta når hela vägen heller https://opencritic.com/game/13130/salt-and-sacrifice
Ser det inte på Steam så gissar att det är EGS-exklusivt 6-12 månader.

Tråkigt, det avgjorde ju saken rätt fort!

Medlem

Gillar verkligen "hunts" som dom lagt till, kul sätt att jaga upgrades på !

Någon som e sugen på å prova på coop?

Medlem

gillade första spelet och har sett fram emot det här ett bra tag, men av spelets subreddit att döma så verkar uppföljaren vara det värsta som nånsin hänt, typ. eller för att använda deras uttryck, "a complete dumpster fire". synd.

Medlem

Vill skaffa, men väntar på Steam-release. Men osäker på om det blir ett köp då ändå, tycker det är lite fult av utvecklarna att gå Epic exclusive när det är mycket tack vare Steam som spelet sålde så bra. Blir lite att köra kniven i ryggen bara för lite pengar.

1
Skriv svar