Vad gör ni nu?

Medlem

Har fått in MSFS2020, har testat F18 hornet och den är en katastrof. Inte ens i närheten av Aerofly FS2 kvalitet och den är ljusår från DCSWorld. Buggig som sjutton och Flight model känns som en Cessna.

Moderator | Testpilot

Jobbar! Eller ja... Har rast nu och då har man lite tid över att kolla in vad som händer här på FZ


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Chefredaktör

Jonnar hemma och väntar på en reparatör som ska "byta kretskort" i mitt kylskåp...

Medlem

Jag sitter och tar det lugnt med en cola och lirar World of tanks ja ^^ Väntar på V rising release

Medlem

Barnet sover, spelar Elden Ring

Medlem

I detta nu sitter jag ute på rasten och kikar på FZ:s hemsida. 😅

Medlem

Sitter på dass på jobbet. Få betalt för att bajsa med andra ord.

Medlem

Precis käkat en go' lunch på jobbet. Mätt och belåten!

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Jonnar hemma och väntar på en reparatör som ska "byta kretskort" i mitt kylskåp...

ahh, kretskortet.. Det är ju lite som hjärtat i moderkortet i hårddisken i kylskåpet

Medlem

Vart ute och planterat blomkål och rensat i grönsakslandet, nu är det lunchbrake och ostmacka med FZ på menyn

Medlem

Jobbat från 04:56 till 10:50, nu sitter jag och väntar på att V Rising ska släppas.


signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem

Funderar på hur jag skall stänga av min bil samtidigt som man bollar med en presentation till VD och ledningsgruppen som kommer på besök från Stockholm till Skåneland

Medlem
Skrivet av Freakon:

Äter en macka? Tänker på något speciellt? Bygger du något?

Vad gör du nu?

Jag sitter på jobbet och får snart gå hem! Funderar på vilket svärd jag ska använda i Elden ring, samt frågar jag mig varför jag inte får sålt på några utav mina dataprylar jag säljer. Varför jag blev reaktiv när tjejen längtar efter att få köpa mamma kläder om 1år och min respons var "om ett år ja".

Medlem
Skrivet av delli:

Funderar på hur jag skall stänga av min bil samtidigt som man bollar med en presentation till VD och ledningsgruppen som kommer på besök från Stockholm till Skåneland

Stänga av din bil? Med nyckeln, power off eller avregistrera?

Dricker O'boy med kanelbullar och har suttit en kort stund idag och försökt parsa ett framework för att skapa en lättförståelig bild över vad händelser betyder, vilket för analytiker tar för mycket tid och energi och bygger upp frustration. Men nu blir det Cyberpunk 2077 resten av dagen.

Medlem

Har precis käkat sen lunch efter att meckat med min Steam Deck hela förmiddagen. Tur att man är förkyld annars hade man fått ångest av det fina vädret som man inte tar del av

Medlem

Funderar på om man skall flexa en timme idag.. och gå och måla warhammer eller kämpa på en timme till och inte måla warhammer.. #struggles

Medlem

Kollar på CohhCarnage på Twitch och inväntar releasen av V Rising som har blivit delayad.

Medlem

Vabbar sjuka barn. Spelar en klassiker på Switch när minstingen sover. God Wars.

Medlem
Medlem

Äter popcorn, dricker Cola-Zero och uppdaterar Fortnite.

Medlem
Skrivet av Ichinin:

Stänga av din bil? Med nyckeln, power off eller avregistrera?

Dricker O'boy med kanelbullar och har suttit en kort stund idag och försökt parsa ett framework för att skapa en lättförståelig bild över vad händelser betyder, vilket för analytiker tar för mycket tid och energi och bygger upp frustration. Men nu blir det Cyberpunk 2077 resten av dagen.

Har en med knapp, keyless go…men knappen reagerar inte som den ska då växelspaken inte funkar hyvens i värme med ett relä (felet är i växelspaksgrejset). Men får hitta del på ebay och fixa störigt bara att man har en bil som man inte kan stänga av. Roliga e att man byggt bilar i 100år typ sen byggs en bil man inte kan stänga av är en Mazda förövrigt men vet att BMW har de felet också på en del automater.

Medlem

Fes


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Sitter och väntar på releasen av Starfield. Det är bara 5462 timmar till det nya året och sen bara några timmar till

Ligger på sjukan och undrar vem som hoppar högst .Mario eller luigi


signatur

New life, New hope

Medlem

Kollar på Sverige vs. Finland från hockey-VM

Medlem

Har påbörjat min 3:e och sista(?) karaktär i Cyberpunk 2077, kör på Very Hard difficulty och medans det är lättare att ta skada, så är AIn inte mycket bättre. Det där med att "du måste äta och vara taktisk" vet jag inte... tycker att det går segare att levla, troligtvis bara för att det tar längre att köra ett NCPD eller gig mission.

Medlem

Kör tydligen en uppesittarkväll framför datorn.
Lyssnar på musik på spotify.

På fredag är det nytt avsnitt på neue these säsong 3, väntar lite på det. https://www.youtube.com/watch?v=1AM3ma0qrEk Det är rymdkrig anime, 2 sidor, monarki vs demokrater.

Söndagar är det "The man who fell to earth" https://www.youtube.com/watch?v=DBafeHPFJEM

I övrigt är det leda/slå dank som gäller. Inget spel som lockar. Var förväntansfull på det nya Dune spelet men det rann ut i sanden.

Medlem
Skrivet av robbis:

Sitter på dass på jobbet. Få betalt för att bajsa med andra ord.

Boss makes a dollar
I make a dime
That's why I poop
on company time


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Installerar om Windows på en ny snabbare NVME drive.
Jävla mycket pill då man har ruskigt mycket custom-inställningar.

Hade nästan glömt hur jobbigt det var, då det säkert är 4 år sen jag gjorde det sist. 🐸

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Sitter på hovet och kollar på dota 2 Majorn.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Skriv svar