Officiell teaser till Star Wars: Jedi Survivor släppt

Robot
Officiell teaser till Star Wars: Jedi Survivor släppt
Medlem

Mäktig teaser! Första spelet var bra, om än förutsägbart och lite väl försiktigt. Hoppas både att de vågar och för den delen får ta ut svängarna lite i detta spelet.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Coolt, men är det bara jag som föredrar Star Wars spel UTAN jedis?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Sweet! Första spelet var sjukt bra!

Medlem

Gillade första spelet starkt så detta håller man ögonen på! Men håller förhoppningarna i tyglarna tills man får se gp.

Medlem

Mycket pepp på detta, men ett år bort är alldeles för lång tid. Hur ska jag orka vänta?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Skrivet av Ankh:

Coolt, men är det bara jag som föredrar Star Wars spel UTAN jedis?

Den mörka kraften <3

Skribent

Kanske får försöka ta mig igenom första spelet, då. Ledsnade efter ett tag, för jag var inte så förtjust i bandesignen. Striderna var najs, dock.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Coolt, men är det bara jag som föredrar Star Wars spel UTAN jedis?

Haha, nej jag håller helt med dig. Ju mer vardagsnära det blir i SW, desto bättre är det.

Medlem

Gillade starkt ettan. Men de var försiktiga och ban-designen som sagt var inte den bästa. Som med många andra spel-serier så kan tvåan bli urstark om de lyssnat väl. Kompetens och passion finns där, nu måste de bara få resurserna att vara ambitiösa.

Medlem

Så jäkla taggad! Men som andra nämnt, de får gärna våga ta ut svängarna lite mer. Jag förstår att man ville köra beprövad mark i första spelet och se hur det mottas. Men nu är det fullt ös som gäller!

Skribent
Skrivet av Wilfer88:

Gillade starkt ettan. Men de var försiktiga och ban-designen som sagt var inte den bästa. Som med många andra spel-serier så kan tvåan bli urstark om de lyssnat väl. Kompetens och passion finns där, nu måste de bara få resurserna att vara ambitiösa.

Ja jag tycker det mest i spelet kändes rätt "halverst". Ban-design vet jag Respawn kan göra mycket bättre och utforskandet kändes som mycket sämre än vad det borde ha varit. Hitta en kista med en ny poncho kändes inte så upphetsande, det borde finnas bättre incitament att go off the beaten path. Cal tycker jag också var en väldigt tråkig karaktär där nästan alla i spelet var mer intressanta än just honom.

Däremot fanns det en bra grund som jag tror de kan bygga på och göra uppföljaren riktigt bra.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Whitepilledoomer:

Den mörka kraften <3

Ska man vara petig så finns bara Kraften. Sen kan man utnyttja den för "ljusa" eller "mörka" syften.

Taggad på detta, gillade verkligen 1an!


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Whitepilledoomer:

Den mörka kraften <3

Jo, men det blir lite väl mycket fäktande i mellanåt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det finns mycket att förbättra från Fallen Order.

Bättre och djupare story, intressantare karaktärer, framförallt en djupare och bättre "bad-guy". Bandesignen kan tightas till, även om jag tyckte den var OK. Combat och gameplay kan förbättras på alla vis. Ska man jämföra med något är nog Sekiro det dom bör sträva efter att återskapa eller åtminstone komma nära inpå gällande närstrider.

Även förbättring på skill-träd och vad man kan samla på sig under upptäckandet, inte enbart ponchos denna gång tack. Jag vill inte att det ska bli överflöd med skit man samlar dock.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Kul, hoppas att de utvecklar mer med gameplayet och bandesignen så det inte blir för likt föregångaren och jag skulle vilja ha fast travel, en sak jag saknade i Fallen Order.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem
Skrivet av Ankh:

Coolt, men är det bara jag som föredrar Star Wars spel UTAN jedis?

Det kan också vara väldigt trevlig, t.ex. ett nytt Republic Commando hade inte skadat.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Härligt att få det bekräftat. Fanns mycket bra i Fallen Order och en hel del att jobba på, vilket de säkerligen har gjort. Även fint att det bara blir current-gen.

Men åk för fan inte till Tatooine, jag är så sjukt trött på stället.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem
Skrivet av Ankh:

Coolt, men är det bara jag som föredrar Star Wars spel UTAN jedis?

Hade hållit med för kanske 10 år sedan men Star Wars har i mina ögon saknat ljussablar den senaste tiden. Väldigt lite i sequel trilogin och serierna har fram tills Obi-Wan serien haft 0 ljussablar. Ser väldigt gärna SW spel med och utan ljussablar det viktigaste just nu är att vi får bra berättelser som för storyn vidare. Detta eftersom filmer och serier kretsar runt saker vi redan besökt (original trilogin).

Medlem
Skrivet av Arzei:

Härligt att få det bekräftat. Fanns mycket bra i Fallen Order och en hel del att jobba på, vilket de säkerligen har gjort. Även fint att det bara blir current-gen.

Men åk för fan inte till Tatooine, jag är så sjukt trött på stället.

Tatooine carrying every single SW Storyline.... skämt åsido jag håller med, trött på planeten som bara den, dags för nya planeter att bli utforskade. Vill se fler med större civilisationer och färre öde planeter.

Taggad på detta spel hursomhelst.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Coolt, men är det bara jag som föredrar Star Wars spel UTAN jedis?

Jo även jag. Dark Forces


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Skribent
Skrivet av Arzei:

Härligt att få det bekräftat. Fanns mycket bra i Fallen Order och en hel del att jobba på, vilket de säkerligen har gjort. Även fint att det bara blir current-gen.

Men åk för fan inte till Tatooine, jag är så sjukt trött på stället.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Riktigt taggad då originalet var suveränt. Klarat det 2 gånger totalt via plattformarna Steam och PlayStation 5. Tycker bandesignen var trevlig och jag gillade verkligen MetroidVania stuket att man fick resa tillbaka till planeten igen för att hitta en ny "path" att utforska och göra uppdrag i.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar