Se Summer Game Fest på FZ i kväll!
Jag jobbar ju till klockan 22, men tjuvtittar lite mellan kunderna.
Hemtjänsten eller?
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Hemtjänsten eller?
Butiksjobb
Mycket rymdtema, flera grymma nyheter, en hel del sömnpiller och dessvärre ett par onödiga Epic Store exklusiviteter (föga förvånande tyvärr). Var relativt underhållande må jag säga.
Ja, sci-fi-horror verkar hett just nu. Blir till att köpa många blöjor hehe.
Annars verkar de ha trollat oss rejält genom att säga att hålla förväntningarna låga då det inte skulle ske några nya utannonseringar men det var ju konstant nytt och exklusivt. Mycket bättre än jag vågat hoppats på! Bra jobbat! Men visst, The Rock var en rejäl bromskloss (no pun intended) med sitt reklamavbrott och flashande av energidryck. Höll på lite för länge. Annars inte mycket att anmärka på! Kul att det fortsatte med indiemässan Days of Devs som fyllde 10 år!