Avowed ska ha "rebootats flera gånger" och releasen är långt borta

Robot
Avowed ska ha "rebootats flera gånger" och releasen är långt borta

Detta enligt branschkännare.

#avowed


Fragtjuv

Det var nog det enda jag saknade under gårdagen och det är tråkigt att läsa att spelet kan ha problem. Jag


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

synd att de har problem, skulle enligt insiders bli deras elder scrolls.

Medlem

Här har vi ju det stora problemet med att visa teasers flera år innan man ens har något som är i närheten av färdigt. Jag hade gärna sett både gameplay och releasedatum igår. Tråkigt om det fastnar i utvecklingsträsket.

Teasers överhuvudtaget känns ganska ointressanta för det mesta. Allt Microsoft visade igår planerar att släppas inom 12 månader (utom videon med Kojima, som mest kändes som de trollade med tittarna). Det är ett rimligt tidsfönster för avslöjanden.

Medlem

Nya Scalebound?

Medlem

Tråkigt att höra ifall det är sant! Trailern byggde upp en härlig fantasymiljö, nu vet man inte om det kommer att likna den alls pga. flera omstarter...

Medlem

En studio ägd av Microsoft som har problem med att få ut spel? Inget nytt skulle jag våga säga.

Medlem

"Avowed has gone through multiple reboots and lost/replaced several directors and leads last year."

Låter inte bra.

Medlem

Om det skiter sig kan de väl ta och göra en Fallout igen istället, New Vegas är enligt mig det bästa 3D-Fallout.

It's not a lake, it's an ocean

Det känns som att många spel drabbas av detta numera. Har spel blivit för stora, för komplicerade?


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

En superwoke kvinna vid rodret. Så optimistisk man känner sig nu. 🤭

Varför är hon superwoke?

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

En superwoke kvinna vid rodret. Så optimistisk man känner sig nu. 🤭

Woke:
adjective; alert to injustice in society, especially racism.

Så det låter ju bra.

Moderator | Testpilot

Jag tycker vi släpper detta. Har man inte mycket mer att komma med än gnälla om att något eller någon är woke så behöver man inte kommentera tycker jag. Återgå till att snacka om nyheten.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Frilansare

Hade verkligen velat se mer av detta på MS/Bethesda-showen. Men allt har sin tid!

1
Skriv svar