Tungt namn lämnar Star Wars: The Old Republic, men framtiden för spelet är ljus

Robot
Tungt namn lämnar Star Wars: The Old Republic, men framtiden för spelet är ljus
Medlem

Det må fira tio år, men det har legat på dödsbädden i ungefär 9 år och 11 månader.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Förra "expansion" var en av de största besvikelserna jag upplevt i ett spel. Pinsamt att de ens kalla det för expansion, tog mig knappt en timma att köra igenom.

Däremot har det en rolig lvling experience och en nice community. Vet inte hur stor communityn är men är Inte svårt att hitta en guild med härligt folk så lär säkert komma tillbaka någon gång.

Medlem
Skrivet av Svartatransan:

Är det inte bättre man satsar på ett Kotor3?

Aldrig lirat något kotor men swtor är ju online och man har ju den sociala aspekten och så är det lite mer WoWigt liksom. Sen är det ett negativ för vissa och ett positiv för andra. Är man ett fan av SW skulle jag ändå säga att det är värt att levla en gubbe till max iaf.

Jag gilla all customization och quest-design och som tidigare WoW spelare var det enkelt att komma in i alla mechanics. Relativt enkelt att tjäna pengar i spelet också. Jag är pissrik på mitt konto men fick en donation på typ en miljard av min guild haha. Som sagt finns det mycket härligt folk där

Medlem
Skrivet av Dunder:

Det må fira tio år, men det har legat på dödsbädden i ungefär 9 år och 11 månader.

Nja, nu överdriver du. 9 år och 6 månader är mer rimligt även fall det alltid var många online hela det första året jag lirade!

Medlem
Skrivet av Deekar:

Nja, nu överdriver du. 9 år och 6 månader är mer rimligt även fall det alltid var många online hela det första året jag lirade!

Nja, så fort folk dingade max level och möttes av smörjan de försökte kalla open world PvP så dog det väldigt snabbt ut.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Ser ljust ut. Precis som med det nya gardet på Obsidian är dessa två damer som nämnes i nyheten engagerade på twitter med otaliga inlägg om HBTQ, BLM, kvinnor i spelindustrin och allmänt raseri om abortlagar och republikanerna.


signatur

Memento Mori

1
Skriv svar