Magstarka Scorn tar runt 6–8 timmar från start till mål

Robot
Magstarka Scorn tar runt 6–8 timmar från start till mål

Inte trippel-A men väl "AA", hälsar teamet.

#scorn


Medlem

Nä fy fan 😅

Medlem

Blir intressant att se recensioner


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Blir intressant att se recensioner

Tror på typ 3/10 generellt.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Perfekt speltid, blir köp till Xbox,

Medlem

Verkar ”trevligt”. Hoppas det blir bra!

Medlem

Tror inte det kommer få jättehöga betyg. Ska bli intressant, gissar på något runt 5-7 hållet.

Medlem

Dags att visa lite konkret gameplay nu kan man tycka, hoppas på att det blir bra men så länge ingenting visas känns det som ett spel utvecklarna vill sälja genom screenshots.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Dags att visa lite konkret gameplay nu kan man tycka, hoppas på att det blir bra men så länge ingenting visas känns det som ett spel utvecklarna vill sälja genom screenshots.

Finns ju gott om gameplay på Youtube.

Medlem

Blir i alla fall till att testa då det kommer till Game Pass (PC iaf), men att det släpps endast 4 dagar efter Plague Tale 2 kanske är lite dålig timing.

Medlem

Såg spelet först på PC Gaming Show men tyckte trailern var klippt på ett sätt som inte visade särskilt mycket. De andra klippen hade jag missat men det var intressant att se, tackar!

Påminner mig om den värsta nivån i Halo 2, med insekter och sxxt som inte var speciellt trevligt att ta sig genom eller spännande.

Det fina med H.R. Gigers konst var att bilderna han skapade sträckte sig långt bortom fantasin, här har man satt upp väggar och köttsliga representationer av mardrömmar. Cronenberg-fantaster lär ha våta drömmar nu.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Om jag ska lägga 600 kr på ett spel får det allt vara lite längre än så. Blir kanske ett köp på en rea om några år om spelet är något att ha.


signatur

Jätteintressant information.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Påminner mig om den värsta nivån i Halo 2, med insekter och sxxt som inte var speciellt trevligt att ta sig genom eller spännande.

Det fina med H.R. Gigers konst var att bilderna han skapade sträckte sig långt bortom fantasin, här har man satt upp väggar och köttsliga representationer av mardrömmar. Cronenberg-fantaster lär ha våta drömmar nu.

Flugan är ju en klassiker Heter väl ”Body horror” om jag inte har fel?!

Har en inramad poster av Giger. Älskar den mörka och vulgära konsten


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Ambassadör
Xbox

Detta släpps på Xbox Game Pass, både konsol och PC, så det är ju inte så mycket att fundera över.


signatur

Jump in.

Medlem

Blev så sugen på det här när jag såg det. Hade hoppats att det var mer som ett "riktigt" spel istället för någon form av problemlösare, men trots det är det svårt att motstå estetiken. Jag vill panga med alien-bössan på några människor jag haft jäsande i slemmiga ägg som ber om befrielse från jordelivet.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Mortaigne:

Detta släpps på Xbox Game Pass, både konsol och PC, så det är ju inte så mycket att fundera över.

Nej, det blir förstås att testa det.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Blir flopp tyvärr.

Långsamt gameplay och ospännande och dessutom ett kort spel som ej lämnar något avtryck.


signatur

Memento Mori

Medlem

Min kropp är redo!

Medlem

måste nog testa även om jag inte tror det blir någon värstinghöjdare


signatur

//monster

Medlem

Känns som lagom långt för ett hjärndött FPS. Men det har kanske svinbra story... Blir nog en genomspelning iaf när det släpps.

Moderator

Jag ser fram emot att streama detta när det släpps.

1
Skriv svar