Se alla trailers från THQ Digital Showcase

Robot
Se alla trailers från THQ Digital Showcase
Medlem

Knights of Honor 2 är jag intresserad av, spelade ettan väldigt mycket ändå, mycket mera än jag brukar spela sådana spel, det är lite som ett mer "light"-paradoxspel. Men vi får väl se hur det blir, Titan Quest 2 och Payday 3 är nog för stora spel för att bara visas så här bland allt annat bös, om vi ens vet 100% att TQ2 kommer komma.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hoppas Tempest Rising ger hos ett nytt grymt basbyggar RTS.

Geeks Gaming
Skrivet av Sapiens:

Hoppas Tempest Rising ger hos ett nytt grymt basbyggar RTS.

Samma här. Va ett tag sedan vi fick ett ordentligt RTS i mer klassisk stil.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Hipshot:

Knights of Honor 2 är jag intresserad av, spelade ettan väldigt mycket ändå, mycket mera än jag brukar spela sådana spel, det är lite som ett mer "light"-paradoxspel. Men vi får väl se hur det blir, Titan Quest 2 och Payday 3 är nog för stora spel för att bara visas så här bland allt annat bös, om vi ens vet 100% att TQ2 kommer komma.

Samma här, stort fan av ettan som yngre.

Även Jagged Alliance 3 är jag väldigt sugen på. Det kanske blir pannkaka, men hoppet är det sista som överger en och då tvåan är ett av tidernas främsta spel (enligt moi) så hoppas jag i alla fall på ett kul spel...

Chefredaktör
Skrivet av Sisyr:

Även Jagged Alliance 3 är jag väldigt sugen på. Det kanske blir pannkaka, men hoppet är det sista som överger en och då tvåan är ett av tidernas främsta spel (enligt moi) så hoppas jag i alla fall på ett kul spel...

Ja! Man hoppas såklart på Jagged Alliance 3. Hade så kul med både ettan och tvåan. Men det var ju lääääänge sen...

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Ja! Man hoppas såklart på Jagged Alliance 3. Hade så kul med både ettan och tvåan. Men det var ju lääääänge sen...

Kan fortfarande rekommendera tvåan och då specifikt 1.13-modden! Ja, om inte ögonen blöder för mycket då.

Medlem

Taggad som fan på (Alone in the Dark). Finns för få spel i överlevnadsskräck genren tycker jag. De är fantastiskt spännande att lira. Resident Evil och The Evil Within är spelserier jag älskar.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Gnällkuk

Helvete, Tempest Rising ser så jävla lovande ut! <3<3


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar