Maffig story-trailer för God of War Ragnarök

Robot
Maffig story-trailer för God of War Ragnarök

Vem är egentligen Ragnar och varför har han en ök?

#God-of-war-ragnarök


Medlem

Jävlar vilken bra trailer, hype!

Medlem

Besviken, fick ju inte veta varför Ragnar har en ök…


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Geeks Gaming

”Han heter Ragnar, han tillverkar vagnar”? 🤔😁

Medlem

Var längesen jag längta efter singelplayer som detta

Medlem

Fucking gåshud fick man! Så fantastisk!

Medlem

Hmmm ska man förhandsboka eller inte???

Medlem

"mot tjock-Odins" Torde väl änna vara Tor? Tjock-Tor.

Skribent
Skrivet av Ruskendrul:

"mot tjock-Odins" Torde väl änna vara Tor? Tjock-Tor.

Tjockfingret knappade fel. Du har helt rätt.

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Vem är egentligen Ragnar och varför har han en ök?

#God-of-war-ragnarök


Det heter ett ök. 😉

Medlem

Ser väldigt lovande ut! Första spelen var nära på perfekt (utifrån vad det ville uppnå) så jag har höga förhoppningar för uppföljaren!


signatur

Konsolgubbe

Skribent

Jättevovven Fenris = GOTY.

Och; "Death can have me when it earns me” är en helt fantastiskt mening.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Hmm där i slutet när ena vargen jagar solen.. Undra om de är Hate och Skoll? 🤔
Den som lever får se! Fy tusan va det skall lekas skogshuggare som behöver gå utbildning i Säker Arbetsmiljö!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Sjukt episkt! Längtar!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Hmmm ska man förhandsboka eller inte???

(Det kommer bli grymt, men vi måste ha principer)


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem
Skrivet av Waliant:

<Uppladdad bildlänk>

(Det kommer bli grymt, men vi måste ha principer)

Samtidigt så köpte jag Cyberpunk vid 12 slaget, midnatt. Det gjorde inte saken bättre haha
Förhandsboka kan man göra veckan innan. Vill man visa sin beundran så kan man lägga i wishlist, då syns efterfrågan på spelet.

Medlem

GOTY! Helvetes jävlar vad bra detta kommer vara!

Medlem

Ser bra ut!

Blir kul när man säkert får sno lilla mjölnir från Tor och slå sönder honom med den i äkta God of War anda!
Ser även fram emot alla marvel-fans klagar på att Kratos kan lyfta hammaren.

Medlem
Skrivet av NordhNet:

”Han heter Ragnar, han tillverkar vagnar”? 🤔😁

han kommer från Flen men han har ett problem!

Medlem
Skrivet av Waliant:

<Uppladdad bildlänk>

(Det kommer bli grymt, men vi måste ha principer)

Haha! Till mitt försvar så har jag faktiskt bara förhandsbokat 2 gånger i mitt liv. Det första har Half-Life 2 och det senaste var för 2 veckor sen för Last Of Us Part 1 Remake.

Jag spelar genom förra God of War nu på PS5 + mäktigt OLED TV, och det är helt underbart. Man ser hur fruktansvärt mycket jobb dom har lagt ned, det syns i varje liten detalj. Köper Ragnars ÖK dag 1.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Mike Stranéus:

Jättevovven Fenris = GOTY.

Och; "Death can have me when it earns me” är en helt fantastiskt mening.

Håller med, det är nästan i klass som allt dom spottade ur sig i den första Predator-filmen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skribent
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Håller med, det är nästan i klass som allt dom spottade ur sig i den första Predator-filmen.

+1 på den som fan.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Haha! Till mitt försvar så har jag faktiskt bara förhandsbokat 2 gånger i mitt liv. Det första har Half-Life 2 och det senaste var för 2 veckor sen för Last Of Us Part 1 Remake.

Du får 4/5 grisen i säcken-säckar i betyg för ditt uppförande hittills. För övrigt mycket bra spel.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Testade det förra GoW via Sonys streamtjänst. Tyvärr kändes det allt för inzoomat för mig. Lade ner efter nån timme. Synd, för allt annat verkade bra.

Medlem
Skrivet av Waliant:

Du får 4/5 grisen i säcken-säckar i betyg för ditt uppförande hittills. För övrigt mycket bra spel.

Förstår inte exakt vad du syftar på?

Medlem

Dålig timing, ska på semester 2 dar innan spelet släpps och vara borta flera veckor..

Medlem

Ångrar verkligen att jag tittade på trailern, så mycket visades som istället borde upplevas utan föraningar. Att jag aldrig lär mig.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Förstår inte exakt vad du syftar på?

Ett mycket bra betyg på din insats i avhållsamhet mot försköp. Du har trillat dit några få gånger, men ändå på mer rimliga alternativ. För full pott krävs total avhållsamhet.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Man blev onekligen lite småsugen på att spela detta av den trailern.

Skrivet av Walter S.A. Iego:

Håller med, det är nästan i klass som allt dom spottade ur sig i den första Predator-filmen.

Det var till och med (nästan) en "Schwarzenegger-Weathers-handshake" med också.

12
Skriv svar