Fragzone-fredag om GTA 6-läckan, Diablo 4, Monkey Island, PSVR2 och Trocamust!

Robot
Fragzone-fredag om GTA 6-läckan, Diablo 4, Monkey Island, PSVR2 och Trocamust!
Medlem

GTA 6 läckan var riktigt smaskens. 👍✌
Har Jocke slutat nu..? Vet att han skulle göra det.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Redaktör
Skrivet av CARTMAN:

GTA 6 läckan var riktigt smaskens. 👍✌
Har Jocke slutat nu..? Vet att han skulle göra det.

Ja, han slutade för ett par veckor sen. Daniel och Wakkaah håller FF-fanan högt.


signatur
Testpilot

"Jag kan flyga. Jag är inte rädd"

#bildtext

Redaktör

#bildtext
"Att ramla ner här kan ge maximal smärta"


signatur
Medlem

#bildtext
"Äntligen framme vid Modermodemet, själva hjärtat i hårddisken"


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

#Bildtext
"Älskling? När jag sa att jag ville ha ett "50 shades of grey" inspirerat sovrum så var det inte direkt det här jag menade"

Medlem

#Bildtext
"Rummet känns otexturerat" sa sömmerskan med glad röst och hoppsastegade in i framtiden

Medlem

#bildtext

Annie Lööf lämnar och går ut i den bistra verkligheten.

Skribent

#bildtext ”Nä nu har det här hobby-bryggeriet spårat ur ordentligt”

Medlem

#bildtext
Väl hemma blev Malous måndag gråare än vad hon hade tänkt sig.

Medlem

#bildtext
När ens arbetsmiljö är lika oinspirerande och färglös som klädkoden på kontoret.

Medlem
Medlem

#bildtext Ett till Zoom-möte? Jag ska bara kolla den här reaktorn i Chernobyl först!

Medlem

Kommer förra och denna veckans avsnitt som podd? Vill återuppliva min söndagsrutin.

1
Skriv svar