Halo Infinites Forge-läge stödjer dubbelt så stora kartor som tidigare

Robot
Halo Infinites Forge-läge stödjer dubbelt så stora kartor som tidigare

Utvecklarna pratar mer om det i ny video.

#343-industries, #Halo-infinite

Medlem

Åets pinsammaste release, speciellt med tanke på att detta spel skall vara en av anledningen till att du skaffar en Series X/S. Jag slutade spela spelet helt pga brist på innehåll. Att de ännu inte lyckats släppa Forge än är rätt så skrattretandes. Lär ju knappast bli bättre för dom nu när ny Call of Duty släpps om ett par dagar också.

Medlem
Skrivet av Dejch21:

Åets pinsammaste release, speciellt med tanke på att detta spel skall vara en av anledningen till att du skaffar en Series X/S. Jag slutade spela spelet helt pga brist på innehåll. Att de ännu inte lyckats släppa Forge än är rätt så skrattretandes. Lär ju knappast bli bättre för dom nu när ny Call of Duty släpps om ett par dagar också.

Yep. Jag var väldigt nöjd med multiplayer när spelet släpptes. i runt 1 timma eller så. det är som du säger, brist på innehåll.
Ge en challenges, olika ranks, många fler banor etc. det vi har nu är ju i princip noll.

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Väldigt synd att det blev såhär. Fantastisk spelkänsla i spelet, bra tryck på vapnena och spelet ser riktigt bra ut.

Fattigt på innehåll var det som dödade detta. Förstår ej hur de kunde misslyckas så hårt med att ha ett belöningssystem för spelandet. Ranks, lobbyn, upplåsningsbara skins/vapen. För mig helt obegripligt hur man kan misslyckas med en sån sak som man kan hämta massa inspiration av från andra spel.

Forge ser riktigt bra ut dock. Får se om folk kan återuppliva spelet med sina kreativa banor framöver.

1
Skriv svar