EA har utannonserat nästa The Sims-spel

Robot
EA har utannonserat nästa The Sims-spel

Det är tidigt i utvecklingen och kallas för Project Rene.

#Electronic-arts, #The-sims


Medlem

Har ni även missat att the sims 4 är f2p nu?

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Har ni även missat att the sims 4 är f2p nu?

Nej https://www.fz.se/nyhet/291461-the-sims-4-blir-free-to-play-i...

Medlem

Såå... Dom har missat det?

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Såå... Dom har missat det?

Hur har dom missat det om dom skrev en nyhet för över en månad sedan om att det blir F2P?

Nya sims ser nice ut iaf. Insta buy... hoppas på bättre nätverk där man kan spela ihop på ett helt nytt sätt! Bygga en hel sim city med frugan!

Medlem

Man får nog skaffa sig en till PC innan det där kommer ut, får frun tag i det så lär man aldrig få använda sin gaming PC igen

Medlem
Skrivet av robbis:

Hur har dom missat det om dom skrev en nyhet för över en månad sedan om att det blir F2P?

Nya sims ser nice ut iaf. Insta buy... hoppas på bättre nätverk där man kan spela ihop på ett helt nytt sätt! Bygga en hel sim city med frugan!

Då hade dom inte behövt skriva något mer om cyberpunk eftersom dom skrev en artikel om teasertrailer 2013

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Då hade dom inte behövt skriva något mer om cyberpunk eftersom dom skrev en artikel om teasertrailer 2013

Tycker det är lite väl till överdrift... klagar du för att klaga?

Medlem

The sims kan vara den spelserie jag har spelat mest. Som liten var jag helt tokig i ettan. Guilty pleasure? Kanske! Sjukt mysigt iaf.

Medlem

Alltid gillat The Sims-serien. Ska bli spännande och testa!

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Då hade dom inte behövt skriva något mer om cyberpunk eftersom dom skrev en artikel om teasertrailer 2013

Orkar inte... Ha en bra dag!

Skrivet av Fluffo:

The sims kan vara den spelserie jag har spelat mest. Som liten var jag helt tokig i ettan. Guilty pleasure? Kanske! Sjukt mysigt iaf.

Ingenting man skryter om på kontoret precis.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Hoppas ni är lika på "leaks" och nyheter inom Sims som ni är på andra spelserier.

Medlem

Har inte spelat sedan The Sims 3 och knappt kört 4an.

För mig var glansdagarna i The Sims 2000-2013.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Skribent
Skrivet av hannes.theorell:

Ingenting man skryter om på kontoret precis.

Jodå!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Inaktiv
Skrivet av Vercadi:

Då hade dom inte behövt skriva något mer om cyberpunk eftersom dom skrev en artikel om teasertrailer 2013

Dem måste dock skriva om att spelarna ökat varje vecka och inte nämna haveriet och ljugandet.

1
Skriv svar