De 10 hetaste kommande spelen!
Min drömlista på (Dels Omöjliga) spel eller nån form av emuleringar.
1 Orange Box 2 - HL3, Portal 3, och L4D3.
2 The Last of Us Part 3
3 Super Mario Galaxy 3
4 GTA VI (Det som läckte)
5 Uncharted 5
6 Battlefield 2 & 2142 Remaster
7 Mario Kart 9
8 Carmageddon - Med modern grafik och skadefysik.
9 Nintendo GC, Wii, Wii U, GBA DS och 3DS till Switch Online.
10 Garry's Mod 2
Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080
Diablo 4 ska bli intressant att se mer av. Blizzard drar in miljarder på mobilspelet, men det här är deras chans att visa att de fortfarande bryr sig om sina gamla fans. Upp till bevis.
Jedi Survivor ser jag fram emot. Ettan var underbar, om ni frågar mig.
Starfield, Nja, jag vet inte. Absolut inget av det de visat hittills har sett mer än mediokert ut. Jag ser fram emot släppet för att de kan överraska, men chansen är stor att jag blir besviken.
High on life ser riktigt kul ut, men jag är lite rädd att det kommer bli tråkigt i längden med vapnen. Känns som en kul gimmick, men håller det för ett helt spel? Vi får se.
Hur mycket drack ni egentligen? Forza Motorsport saknas på listan.
Tomas kanske var sjuk den dagen de skrev ner listan. 😀
Gillar nästan hela listan. Ser mycket fram emot nästan alla spelen förutom 2 (vilka jag passivt-aggressivt kommer att totalsåga av olika anledningar nedanför):
D4 - Blizzard går från klarhet till klarhet i att vara det särklass sämsta spelföretaget i världshistorien. Världens snyggaste bajskorvsmakare. Dom är som spelbranschens svar på iPhone - alla vill ha det på grund av märket, den snygga förpackningen. Men innehållet är låst, teknikfattigt, innovationslöst och egentligen bara samma vara som i föregående serie, du har i princip köpt exakt samma produkt igen.
God of War, with kids. Spelar inte spel där man måste vara barnvakt och/eller där småbarn besegrar vuxna människor/och eller monster. Jag gillar Kratos och de tidigare spelen - då man var bad ass. Inte Förskolan Olympus på regn och skur dag.
Branchen är (mycket) större än någonsin, men aldrig har det funnits så få spel jag aktivt ser fram emot.
Ah, att bli äldre och tappa suget. Minns när jag såg fram emot Oblivion mer än nåt annat.
Tomas kanske var sjuk den dagen de skrev ner listan. 😀
Jag åkte Ålandsbåt och hann inte spela diktator... Ska inte ske igen.
Nä, men det var omröstning i red. Forza ligger högt upp på min lista.
Ah, att bli äldre och tappa suget. Minns när jag såg fram emot Oblivion mer än nåt annat.
Jag tror mig ha justerat för åldersinflation vad gäller allmän pepp.
Det är inte jag, utan spelen som är problemet.. Inbillar jag mig.
subterranean homesick alien
Äh. Hurpass mycket mer spännande kan dom tänkas kunna göra att köra runt med bil på en bana med en ny iteration.
Det kommer säkert öka kvalitén av vad som i grunden är samma upplevelse som tidigare med 5 eller 10%.
subterranean homesick alien
Äh. Hurpass mycket mer spännande kan dom tänkas kunna göra att köra runt med bil på en bana med en ny iteration.
Det kommer säkert öka kvalitén av vad som i grunden är samma upplevelse som tidigare med 5 eller 10%.
De kan göra mycket med karriären, som varit väldigt spretig och mest gjorts om för att motivera ett nytt spel vartannat år. Fler alternativ som klasser, biltyper, hur verklighetstroget det ska vara, med mera - finns massor att göra. Går även att göra mer med hur verklighetstroget det är, med både enklare och mer realistisk körning/fysik. Svårt att få till det bra, men kul om de testar.
Jag tror mig ha justerat för åldersinflation vad gäller allmän pepp.
Det är inte jag, utan spelen som är problemet.. Inbillar jag mig.
Jao, inbillning och nostalgi kan vara väldigt starkt. Vilka spel längtade du efter förr?
1. Sons of the forest
Ja!
Fick tyvärr inte med mig några fler FZ-redaktörer på mitt hype-tåg...
1. Starfield
2. Hogwarts Legacy
Är inget superfan av Harry Potter men jag tycker spelet ser skoj ut.
Fan, glömde Six Days In Fallujah. Det har delad förstaplats med Starfield. Oklart när det ska släppas dock, längesen jag hörde något nytt.
Den må vara liten, men den luktar som en stor.
Tre ord: God of War.
These are dark times there's no denying. The world has perhaps faced no greater threat than it does today. But I say this to our citizenry. We ever your servants, will continue to defend your liberty and repel the forces that seek to take it from you. Your ministry, remains, strong.