De 10 hetaste kommande spelen!

Medlem

Min drömlista på (Dels Omöjliga) spel eller nån form av emuleringar.

1 Orange Box 2 - HL3, Portal 3, och L4D3.
2 The Last of Us Part 3
3 Super Mario Galaxy 3
4 GTA VI (Det som läckte)
5 Uncharted 5
6 Battlefield 2 & 2142 Remaster
7 Mario Kart 9
8 Carmageddon - Med modern grafik och skadefysik.
9 Nintendo GC, Wii, Wii U, GBA DS och 3DS till Switch Online.
10 Garry's Mod 2


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

kul att läsa skillnader i kommentarer.
Vissa har aldrig haft en bättre gamingperiod andra rycker på axlarna


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Diablo 4 ska bli intressant att se mer av. Blizzard drar in miljarder på mobilspelet, men det här är deras chans att visa att de fortfarande bryr sig om sina gamla fans. Upp till bevis.

Jedi Survivor ser jag fram emot. Ettan var underbar, om ni frågar mig.

Starfield, Nja, jag vet inte. Absolut inget av det de visat hittills har sett mer än mediokert ut. Jag ser fram emot släppet för att de kan överraska, men chansen är stor att jag blir besviken.

High on life ser riktigt kul ut, men jag är lite rädd att det kommer bli tråkigt i längden med vapnen. Känns som en kul gimmick, men håller det för ett helt spel? Vi får se.

Inaktiv

Hur mycket drack ni egentligen? Forza Motorsport saknas på listan.

Medlem
Skrivet av anon_332944:

Hur mycket drack ni egentligen? Forza Motorsport saknas på listan.

Tomas kanske var sjuk den dagen de skrev ner listan. 😀

Medlem

Gillar nästan hela listan. Ser mycket fram emot nästan alla spelen förutom 2 (vilka jag passivt-aggressivt kommer att totalsåga av olika anledningar nedanför):

D4 - Blizzard går från klarhet till klarhet i att vara det särklass sämsta spelföretaget i världshistorien. Världens snyggaste bajskorvsmakare. Dom är som spelbranschens svar på iPhone - alla vill ha det på grund av märket, den snygga förpackningen. Men innehållet är låst, teknikfattigt, innovationslöst och egentligen bara samma vara som i föregående serie, du har i princip köpt exakt samma produkt igen.

God of War, with kids. Spelar inte spel där man måste vara barnvakt och/eller där småbarn besegrar vuxna människor/och eller monster. Jag gillar Kratos och de tidigare spelen - då man var bad ass. Inte Förskolan Olympus på regn och skur dag.

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Branchen är (mycket) större än någonsin, men aldrig har det funnits så få spel jag aktivt ser fram emot.

Ah, att bli äldre och tappa suget. Minns när jag såg fram emot Oblivion mer än nåt annat.

Medlem

1. Sons of the forest

Medlem

Hoppas på fred och Stalker 2.

Redaktör
Skrivet av anon_332944:

Hur mycket drack ni egentligen? Forza Motorsport saknas på listan.

Skrivet av Bennii:

Tomas kanske var sjuk den dagen de skrev ner listan. 😀

Jag åkte Ålandsbåt och hann inte spela diktator... Ska inte ske igen.

Nä, men det var omröstning i red. Forza ligger högt upp på min lista.


signatur
Medlem

Många roliga släpp att se fram emot


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv

Ser även fram emot Stalker 2, kanske mest av allt förutom Zelda kanske.

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Ah, att bli äldre och tappa suget. Minns när jag såg fram emot Oblivion mer än nåt annat.

Jag tror mig ha justerat för åldersinflation vad gäller allmän pepp.
Det är inte jag, utan spelen som är problemet.. Inbillar jag mig.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av anon_332944:

Hur mycket drack ni egentligen? Forza Motorsport saknas på listan.

Äh. Hurpass mycket mer spännande kan dom tänkas kunna göra att köra runt med bil på en bana med en ny iteration.

Det kommer säkert öka kvalitén av vad som i grunden är samma upplevelse som tidigare med 5 eller 10%.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Starfield och Diablo 4 får hålla mig flytandes till nästa GTA och nästa TES. I övrigt har jag nog tappat intresse för spel, tycker 99% av alla nya spel som annonseras ut ser svintråkiga ut och de flesta jag testar tröttnar jag på direkt.

Redaktör
Skrivet av Anton Q:

Äh. Hurpass mycket mer spännande kan dom tänkas kunna göra att köra runt med bil på en bana med en ny iteration.

Det kommer säkert öka kvalitén av vad som i grunden är samma upplevelse som tidigare med 5 eller 10%.

De kan göra mycket med karriären, som varit väldigt spretig och mest gjorts om för att motivera ett nytt spel vartannat år. Fler alternativ som klasser, biltyper, hur verklighetstroget det ska vara, med mera - finns massor att göra. Går även att göra mer med hur verklighetstroget det är, med både enklare och mer realistisk körning/fysik. Svårt att få till det bra, men kul om de testar.


signatur
Medlem

Callisto, Diablo och High On Life är jag taggad på.

Medlem

1 GoW
2 Star Wars
3 Calippo Protocol
4 Elden Ring DLC
5 Bloodborne 2

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Jag tror mig ha justerat för åldersinflation vad gäller allmän pepp.
Det är inte jag, utan spelen som är problemet.. Inbillar jag mig.

Jao, inbillning och nostalgi kan vara väldigt starkt. Vilka spel längtade du efter förr?

Chefredaktör
Skrivet av hest:

1. Sons of the forest

Ja!
Fick tyvärr inte med mig några fler FZ-redaktörer på mitt hype-tåg...

Medlem

Starfield ?? Luktar fiasko helt ärligt

Medlem

Dead Space remake
Summerville
Dead island 2
Callisto Protocol
Hollow knight silksong
Är ganska halvkluven till Starfield
Hmm sen finns det säkert mer men avrundar med Jedi survivor

Medlem

Terra Nil
Wizard with a Gun
Diablo 4 (utifrån vad jag sett av quarterly updates iaf, inte kollat spoilers eller brytt mig om beta)
Forza Motorsport
Zelda Tears of a Kingdom

Annars är det nog inget under nästa år som är super intressant som jag kan komma på.

Medlem

Jag skulle vara mycket mer hypad över Starfield om man kunde lyfta och landa på planeter utan ladd skärm.
Det är så coolt när världen hänger ihop och man sakta byter mellan rymd och himmel.

Medlem

1. Starfield
2. Hogwarts Legacy

Är inget superfan av Harry Potter men jag tycker spelet ser skoj ut.

Fan, glömde Six Days In Fallujah. Det har delad förstaplats med Starfield. Oklart när det ska släppas dock, längesen jag hörde något nytt.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

STALKER är det som lockar men nog kniper jag säkert något av spelen på listan i någon utförsäljning i framtiden.

Medlem

Calisto, hogwarts o god of war ser jag fram emot

Medlem

Så många spel ute i early access nu och en lång lista med kommande spel man ser fram emot. Den där listan hade dock inget intressant.

Medlem

Tre ord: God of War.

Medlem
Citat:

...och kanske, kanske kan det hålla ekonomerna utvecklarna i schack så att de skippar alltför giriga betalmodeller.

Min gissning är att D4 kommer att vara fritt från mikrotransaktioner och lootlådor...

... tills de flesta recensionerna kommit ut.

12
Skriv svar