Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Medlem

Det blir tdm i mw2 med frugan

Medlem

Skyrim (första gången) och lite Nioh 2

Medlem

Köpt ny dator som trillade in idag så ska ÄNTLIGEN njuta av Sajberpank 2077 med bra grafik och allt som har med RTX att göra. YAY


signatur

Just an honest man in a leather mask

Troligen inget .mitt trots GTX 1060 gav upp hoppet häromdagen och sten dog .så blir film genom moderkortet inbyggda gpu . Får väl hoppas man har råd med nytt till sommaren kanske


signatur

New life, New hope

Medlem

Steam kör Bandai Namco rea. Ni No Kuni 2 och Code Vein för 190kr. Fungerar klockrent på Steam Deck 60fps. Givet köp och helgspel!

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

Troligen inget .mitt trots GTX 1060 gav upp hoppet häromdagen och sten dog .så blir film genom moderkortet inbyggda gpu . Får väl hoppas man har råd med nytt till sommaren kanske

Det var trist att höra. Film är dock rätt trevligt med.
Har du funderat på cloud gaming? GFnow ska tydligen vara bra.

Själv ska jag nog lira Gone Home på Steam Decken, efter det Tacoma kanske. Köpte även Hoa för drygt 30spänn. Verkar mysigt.
Är förväntansfull inför Steams rea dock. Har drygt 130st spel i wishlisten. Blir nog en del bra deals förhoppningsvis.

Medlem

God of war ragnasmoke

Medlem

Det skulle ha blivit Ragnarök men jag verkar ha fastnat lite i CoD DMZ-träsket. Överraskande kul och det känns lagom fräscht efter så mycket Warzone, även om det nu i grunden är en vanlig extraction looter shooter.

Medlem

Ska kolla in Forza Horizon 4.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Jag har spelat Elite Dangerous, Combat Mission Fortress Italy, Lord of the Rings Online och Flashpoint Campaigns: Southern Storm. Om man gillar WEGO Cold War era ska man ta en titt på Flashpoint Campaigns: Southern Storm.


signatur

Through the cables and the underground now

12
Skriv svar