Varsågod - alla trailers från The Game Awards

Robot
Varsågod - alla trailers från The Game Awards
Medlem

Var det E3 eller Game Awards?

Skribent

Hellboy i Mike Mignola-style. Boom! Håller tummarna för att det blir bra.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Inge HL3.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Skribent
Skrivet av Ronzem:

Var det E3 eller Game Awards?

Lite så, faktiskt. Ett riktigt bra event och dessutom i bra takt, utan alltför mycket utfyllnad.

Geeks Gaming

De enda som får mig hypad är Space Marine 2. Typ allt annat va bara Meh,

Medlem

Crime Boss såg galet lökigt ut... På bästa möjliga sätt!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Inaktiv

Hellboy, Remnant 2, Suicide Squad, Armored Core och Space Marine såg ju intressant ut.

Medlem

Vad hände med ryktet om Sayonara Wild Hearts 2?

Medlem

Immortals of Aveum vill jag veta mer om. Skulle, kanske, kunna vara intressant.

Baldurs Gate 3 och Suicide Squad kan mycket väl bli köp.

Horizon och Horizon kommer jag att köpa om 3-4 år när jag blir med PS5a igen. Känner dock ingen brådska. Efter Forbidden West är jag inte lika taggad på storyn längre, och nöjet med combat kommer vara samma oavsett när jag spelar dem.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Skrivet av SID 6.7:

Crime Boss såg galet lökigt ut... På bästa möjliga sätt!

Fast finns där nåt som kommer klara av Chuck Norris?
Kommer ju troligen bara att krascha var gång han e med.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Crime Boss såg galet lökigt ut... På bästa möjliga sätt!

Kan bara hålla med Taggad

Medlem

Random tankar:

- Satan vad förvirrad Al Pachino var xD Han såg ut som att han inte visste var han var nånstans.
- Välförtjänt att Christopher Judge vann med Ragnarök men det talet var bara svammel xD
- Förvånad att Konami gått med på att låna ut Castlevania till Dead Cells. Men riktigt häftigt! Give more Dead Cells!
- Judas var en trevlig överraskning som kan bli riktigt bra! Som en som gillar Bioshock är det kul att Ken är tillbaka.

Testpilot

Riktigt bra med trailers. Armored Core VI, DS2, Final Fantasy XVI är givna favoriter för mig.

Medlem
Jag ska åka till Rockay City

Tyckte att trailern för Rockay City såg störtskön ut så dit tänker då jag åka och vet ni vad?

Jag ska sparka Chuck Norris på ballarna

https://visitrockaycity.com/


signatur
Skribent
Skrivet av Brona:

Random tankar:

- Satan vad förvirrad Al Pachino var xD Han såg ut som att han inte visste var han var nånstans.

Han är ju gammal numera, men stackars Alfredo som inte kunde läsa telepromptern. Vilket många verkade ha svårt för. Den måste varit placerad långt bort eller något i den stilen.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Chefredaktör
Skrivet av SID 6.7:

Crime Boss såg galet lökigt ut... På bästa möjliga sätt!

JA! Pepp!

Medlem
Skrivet av Mike Stranéus:

Han är ju gammal numera, men stackars Alfredo som inte kunde läsa telepromptern. Vilket många verkade ha svårt för. Den måste varit placerad långt bort eller något i den stilen.

Mmm det var inte bara han som hade problem. Dåligt av Game Awards. Speciellt när dom får dit en gammal legend kan dom väl åtminstone ge honom rätt förutsättningar.

Medlem
Medlem

inter ett ord om Insomniac och deras Wolverine eller Spiderman2? Kan man dra slutsatsen att då kommer inte spelen det här halvåret utan troligen till storhelgerna hösten -23?


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Skribent
Skrivet av demagog:

inter ett ord om Insomniac och deras Wolverine eller Spiderman2? Kan man dra slutsatsen att då kommer inte spelen det här halvåret utan troligen till storhelgerna hösten -23?

De spelen sparar Sony till sin egna shower. Spider-Man 2 är 2023. Wolverine har inget releaseår. Det lär vara 2024.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av Mike Stranéus:

De spelen sparar Sony till sin egna shower. Spider-Man 2 är 2023. Wolverine har inget releaseår. Det lär vara 2024.

Aha, tack för klargörandet. Apropå det, när är Sonys show(er)?

Edit: jag googlade själv och fick reda på att det inte är släppt en datum än:

https://www.techradar.com/news/sony-state-of-play-when-is-the...


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Skribent
Skrivet av demagog:

Aha, tack för klargörandet. Apropå det, när är Sonys show(er)?

Ingen aning. De kör lite då & då. Om de kör en i februari skulle jag gissa på att den kommer ha mycket VR-fokus inför släppet av PSVR2.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Vet inte om jag missade det men ser ut som ni missade
ARMORED CORE VI
https://www.youtube.com/watch?v=YRyRv0bwH2o


signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

All human beings are born free and equal in dignety and rights. And conscience and should act towards one another in a sprit of brothrhood

Medlem

Såg precis klart showen i repris, ganska bra tycker jag. Showen blir definitivt bättre när man kunde spola sådant man inte var intresserad av.

Armored Core VI och Judas var det som såg intressantast ut, väldigt bra trailers. Suicide Squad: Kill The Justice League var trevlig den också, mycket tack vare Batman-snutten då.

Även Remnant From the Ashes 2(Remnant 2) var en riktigt trevlig överraskning, första var ganska kul.
The Lords of the Fallen ser coolt ut det också, inte kört det första.
Star Wars Jedi: Survivor såg ut att göra extra allt som det första inte hade, hoppas det blir bra.
Diablo 4 cinematicen var även den riktigt badass.

Det var ändå en hel del intressant som visades.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Geeks Gaming

Bara för att stilla min nyfikenhet…

Vi har alltså ”Lords of the fallen”, uppföljaren ”Lords of the fallen 2” och nu kommer ”THE lords of the fallen”?
Är det en remake/reboot på första spelet eller en uppföljare som bytt namn från ”2”?

Märkligt namnval 😂

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Bara för att stilla min nyfikenhet…

Vi har alltså ”Lords of the fallen”, uppföljaren ”Lords of the fallen 2” och nu kommer ”THE lords of the fallen”?
Är det en remake/reboot på första spelet eller en uppföljare som bytt namn från ”2”?

Märkligt namnval 😂

Dom bytte titel till "THE Lords of the Fallen" från "Lords of the Fallen 2" av någon väldigt märklig anledning. Fortfarande en uppföljare, som jag förstått det.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Skribent

Ice ice baby! Hype!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Dune såg jätteintressant ut, sen såg jag Funcom och open world survival. Pass.


signatur

I drank what?

Medlem

Så många kommentarer och ingen som nämnt Hades 2?!?

Pepp!

12
Skriv svar