Bli postapokalyptisk brevbärare – Death Stranding är gratis hos Epic

Medlem

Jag gillar sällan storspel. Ofta känns det som det är för många intressen, inte minst ekonomiska. Slutresultatet blir ofta lite platt och intetsägande trots höga produktionsvärden.

Death Stranding KÄNNS. Jag bryr mig vad som händer. Inget spel har gjort större avtryck på mig de senaste 10 åren.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Ja men det finns inget självklart svar.

Death Stranding är ett AAA-spel men inte för mainstream spelare helt enkelt.
Vilket vi ska vara glada för att vi får, Kojima borde få en eloge. (redan fått många ggr iofs )
Resten kan köra Assassins creed eller nått 😂

Nu finns det ju betydligt fler spel än Death Stranding som sticker ut från mängden. Men när ett spel gör det för att det är rövsegt att spela så finns det helt klart bättre alternativ.


signatur

Jätteintressant information.

Medlem
Skrivet av A1200G:

Ok, håll dig till COD Ultra modern & progressiv warfare eller Battlefield XVI - Kindergarten warriors. 🙂

Blev du så ledsen att någon inte tyckte om det, att du måste göra narr av andra spel? Skaffa lite skinn på näsan, alla gillar inte samma.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Metroid:

Nu finns det ju betydligt fler spel än Death Stranding som sticker ut från mängden. Men när ett spel gör det för att det är rövsegt att spela så finns det helt klart bättre alternativ.

Det är sällan spel i den högre budgetklassen sticker ut pga utgivare är alldeles för rädda för att skrämma bort publik. Speciellt singleplayer.
(Fast death stranding är ju "multiplayer" på sätt och vis)
Men men
Smaken är som baken.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av A1200G:

Ok, håll dig till COD Ultra modern & progressiv warfare eller Battlefield XVI - Kindergarten warriors. 🙂

Okej, ja de kan ju inte va tråkigare iaf men upptagen med annat, ha en trevlig kväll

Medlem

Testade i några timmar men det var för larvigt. Die-Hardman? Hela scenen med cancersjuka damen? Bäbisar i poddar? Death Stranding sniffar sina egna fisar alldeles för mycket. Kanske är det värt att spela färdigt för att se hur löjligt det kan bli men det är inte speciellt roligt att spela heller. Gött att det var gratis så man fick testa iallafall, även intressant att se vad Kojima skapar när det inte finns en enda person som vågar säga nej till honom. Kreativt geni o allt det där

Medlem

Började spela detta idag och så långt man kommit så gillar jag det och snyggt är det dessutom också, få rysningar när BT's kommer.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

ELF
Medlem

Grattis till er som han norpa det


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

blir kul att äntligen testa, kändes inte som ett spel jag ville betala för


signatur

//monster

Medlem

De skamlösa produktplaceringarna...

Medlem

https://wccftech.com/kojima-gaming-hardware-will-ultimately-v...

"Hideo Kojima, the man behind the Metal Gear and Death Stranding series, thinks that gaming hardware platforms will eventually disappear, and everything will be sharable at any time on a number of different devices."

Playstation exklusiva titlar är thing of the past och kommer ges ut på PC day 1. Inom snar framtid.

Medlem
Skrivet av boneless:

Jag gillar sällan storspel. Ofta känns det som det är för många intressen, inte minst ekonomiska. Slutresultatet blir ofta lite platt och intetsägande trots höga produktionsvärden.

Death Stranding KÄNNS. Jag bryr mig vad som händer. Inget spel har gjort större avtryck på mig de senaste 10 åren.

Amen, broder

12
Skriv svar