Snabbkollen - Ska du se The Last of Us?

Robot
Snabbkollen - Ska du se The Last of Us?

Den hyllade serien släpps nästa vecka.

#snabbkollen, #the-last-of-us


Medlem

Vill spela spelet först, så tänker invänta PC-releasen. Men sen ska jag se serien senare i vår ja. ☺️


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

FM-guru
F.d. Sisyr

Klart den ska ses! Hade tittat oavsett om den sågats längs med fotknölarna; har man spelat spelet är man förstås nyfiken.

KoP
Medlem

Det är givet.

Releasehästryttare

När alla avsnitt är ute.

Medlem

Det blir det nog men har inte så bråttom.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Någon gång i framtiden.


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Självklart men önskar de släpper alla avsnitt direkt. Jag kommer nog se det första avsnittet direkt i alla fall.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Jag är glad att de inte släpper alla avsnitten på en gång. Det var spännande och nytänkande när Netflix först gjorde det, men det är bättre att göra det traditionellt med ett avsnitt i veckan och skapa en känsla av en gemensam händelse bland fans en dag i veckan.

Självklart ska jag se på det 😊

Medlem

Jo men framöver kan det bli aktuellt


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Jag är glad att de inte släpper alla avsnitten på en gång...

Håller med, om en är social med sitt tittande, med i fandoms eller gillar att spåna eller diskutera med andra blir det ganska platt när alla sett allt och frågorna är besvarade redan. Eller att folk är helt ur synk i sitt tittande, det gör det också svårt att bygga lite community/hype runt.

It's not a lake, it's an ocean

Lite segt att de inte släpper alla avsnitt på en gång, men jag förstår ju varför. Har skaffat HBO Max nu.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Jag kollar gärna för det hörs som att folk tycker den verkar vara bra men jag har inte spelat spelet eftersom jag endast har pc att spela på.

Medlem

Jag tittade på trailern nyss. Blev lite ledsen i ögat när dom började spela "take on me" i bakgrunden......Men tyckte som vanligt att man fick se alldeles för mycket. Så titta inte på den för en bättre upplevelse av serien.

Medlem

Säger Nördigt att det är en bajsmacka så ska jag se. Säger dem en Säl eller Präl så ser jag kanske när det inte finns något annat att se på.

Medlem

Efter gårdagens visning tack vare FZ kan jag bara säga det är så bra som recensionerna säger. Jag kommer se om hela långa första avsnitt på måndag och njuta lika mycket då.

Medlem

Finns hbo max som gratisperiod??


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

1
Skriv svar