21 ikväll - Xbox/Bethesda-show med Forza och Redfall, tillsammans med FZ

Robot
21 ikväll - Xbox/Bethesda-show med Forza och Redfall, tillsammans med FZ

Trailers från och (tror vi) datum för Forza Motorsport, Redfall och Minecraft Legends.

#bethesda, #forza-motorsport, #minecraft-legends, #redfall, #the-elder-scrolls-online, #xbox


Medlem

Hollow Knight: Silksong or we riot!

Medlem

Bara Starfield som lockar, så hoppar, men tack ändå

Fragtjuv

Det här ska jag absolut följa. Jag hopppas extremt mycket på Hellblade-uppföljaren men tror knappast det blir något.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Redaktör
Ponny
Skrivet av joelthor100:

Det här ska jag absolut följa. Jag hopppas extremt mycket på Hellblade-uppföljaren men tror knappast det blir något.

Samma här! Tror det har alla chanser i världen att bli något fantastiskt. Längtar (otåligt!).


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Kul! Ska kolla!

Medlem

Inte så het hajp här inne. Som om alla vet att det är bara de här tre spelen + ett DLC som ska visas, utan någon chans för överraskningar.


signatur

Memento Mori

Fragtjuv
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Samma här! Tror det har alla chanser i världen att bli något fantastiskt. Längtar (otåligt!).

Jag får hålla tummarna till de domnar bort!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Jodå, jag tänker bänka mig med te och godis. Bring it on! Och får vi mer än vad de utannonserat, så mycket bättre


signatur

War, War never changes...

Medlem

Redfall känns för mig fortfarande som ett stort frågetecken, har inte förstått om det funkar som sp-spel eller om det är en coop-looter som "kan spelas själv". Får väl kolla lite videor. Annars är det främsta idag för mig Forza, hoppas verkligen det blir bra!

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Kalliban:

Redfall känns för mig fortfarande som ett stort frågetecken, har inte förstått om det funkar som sp-spel eller om det är en coop-looter som "kan spelas själv". Får väl kolla lite videor. Annars är det främsta idag för mig Forza, hoppas verkligen det blir bra!

Om jag förstått saken rätt så är det en fullt utvecklad singleplayer. Inga AI bots istället för teammates eller så när man kör solo. Var också väldigt skeptisk först, men ju mer info som kommit ut desto mer intresserad har jag blivit.

Bra intervju: https://www.gamesradar.com/big-in-2023-redfall-preview-interview-exclusive/


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Om jag förstått saken rätt så är det en fullt utvecklad singleplayer. Inga AI bots istället för teammates eller så när man kör solo. Var också väldigt skeptisk först, men ju mer info som kommit ut desto mer intresserad har jag blivit.

Bra intervju: https://www.gamesradar.com/big-in-2023-redfall-preview-interview-exclusive/

Tack! Ska läsa igenom vid tillfälle

Inaktiv

Men vafan. Coming 2023.

Dags att ge oss det där datumet nu Turn10. Man undrar ju hur nära en release det egentligen är om dom inte ens kan ge ett datum än...

Känns som man kan glömma Våren 2023 som det varit tal om tidigare. Snarare hösten/vintern 2023.

Ärligt talat var det ett helt meningslöst inslag om Forza mer eller mindre. I princip inget vi inte sett innan, mer än att vi fick reda på den nya banan i Sydafrika. Nä, det här var fan pissigt gjort av dom. Bygga upp förväntningar igenom att annonsera ut info, och så fick vi detta.

Medlem

Va synd för xboxanhängarna, detta var väl ett riktigt botttennapp.

Ville så gärna att Forza skulle sälja in lite på mig men inte än. Lirar vidare med gt7


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Otroligt dåligt upplägg och det visade inte så mycket. Dock verkar hi-fi rush nice. Redfall har det pratats om/visats så mycket redan så det kunde de skippat i developer direct och visat lite fler spel istället. (dock så ser jag fram emot att få spela Redfall)

Medlem

Ja, vad ska man säga


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Ambassadör
Xbox

Jag tyckte att det här var riktigt bra format! Redigt najs.

Redfall ser riktigt skoj ut, med bra singleplayer dessutom. Shadowdrop från Tango också, mycket skoj.

Forza har en egen stream imorgon btw, för de som vill ha mer och djupare.


signatur

Jump in.

NuZ
Testpilot

Var en bra show med mycket nytt om Redfall som ser riktigt bra ut och Hi-Fi rush som släpptes bara sådär. Det verkar vara helt otroligt bra också! Blir att spela direkt efter jobbet imorgon


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Ambassadör
Xbox
Skrivet av NuZ:

Var en bra show med mycket nytt om Redfall som ser riktigt bra ut och Hi-Fi rush som släpptes bara sådär. Det verkar vara helt otroligt bra också! Blir att spela direkt efter jobbet imorgon

Verkligen. Mycket positiva reaktioner bland Xbox-fans, kul!


signatur

Jump in.

Moderator

Tack för en trevlig kväll! Jag är taggad på att prova Hi-Fi Rush nu!

Medlem

Trodde jag var helt färdig med bilspel men jäklar vad Forza var intressant.

Medlem

Det bästa var väl Forza och det säger jag som inte gillar racing genren.. Aj aj aj. Sen att dom visar samma gameplay om och om igen.
Berätta kort om spelet, visa en trailer och gå vidare. Om spelet inte ser intressant ut så kommer inte dess utvecklare övertyga mig genom att snacka om det i en kvart!

"Titta här, jätte häftiga vampyrer och just denna vampyr kan göra så att du inte ser så långt, coolt va?? förköp snälla!"

Medlem

Hi-fi Rush såg skoj ut annars va de meh.

Btw, ESO tidsexklusivt på Xbox/PC. Phil är en jäkla hycklare😂

Medlem

Var inte alls intresserad av Redfall till att börja med, men nu får jag lite åt borderlands hållet vibbar av det.
Visste inte att det var looter-shooter med rpg delar på menyn, att det är Arkane skadar inte heller, hittils har dom inte misslyckats.

Medlem

Forza och Minecraft tyckte jag var mest intressant. Men ESO ser väldigt roligt ut. Spelade det i början en hel del men har inte spelat på flera år. Undrar om det är något som är värt att hoppa in i?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Stripe:

Forza och Minecraft tyckte jag var mest intressant. Men ESO ser väldigt roligt ut. Spelade det i början en hel del men har inte spelat på flera år. Undrar om det är något som är värt att hoppa in i?

Vi får pinga @kristallkrona på det!


signatur

Jump in.

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Stripe:

Forza och Minecraft tyckte jag var mest intressant. Men ESO ser väldigt roligt ut. Spelade det i början en hel del men har inte spelat på flera år. Undrar om det är något som är värt att hoppa in i?

Välkommen till oss i Fragzone guilden i ESO! Det finns så mycket att göra för alla spelare. Det är väldigt roligt och jag tycker deras quester är riktigt bra!! Vi finns på PC-EU. Länk till Discord har du här: https://discord.gg/kVEyzDT


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Deekar:

Hi-fi Rush såg skoj ut annars va de meh.

Btw, ESO tidsexklusivt på Xbox/PC. Phil är en jäkla hycklare😂

Han menar att ESO+ är just nu under en begränsad tid. Då det är en gratisvecka av ESO+ just nu.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem
Skrivet av kristallkrona:

Välkommen till oss i Fragzone guilden i ESO! Det finns så mycket att göra för alla spelare. Det är väldigt roligt och jag tycker deras quester är riktigt bra!! Vi finns på PC-EU. Länk till Discord har du här: https://discord.gg/kVEyzDT

Nice. Får kolla om tid finns. Verkar dock lockande. Jag skulle i så fall spela på xbox. Är det cross?

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Stripe:

Nice. Får kolla om tid finns. Verkar dock lockande. Jag skulle i så fall spela på xbox. Är det cross?

Ingen crossplay för ESO tyvärr.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

1
Skriv svar