Rapport: Nästa Metro-spel är "fullt spelbart"
Alltid när det kommer till folk med denna ”insyn”, är det inte bättre för alla att sluta säga sig veta saker och invänta att företagen själva går ut med informationen när dom är redo med det? Så slipper vi annonseringar år i förväg, mera stressade utvecklare och spelare som blir otåliga och arga.
Alltid när det kommer till folk med denna ”insyn”, är det inte bättre för alla att sluta säga sig veta saker och invänta att företagen själva går ut med informationen när dom är redo med det? Så slipper vi annonseringar år i förväg, mera stressade utvecklare och spelare som blir otåliga och arga.
Nej, gamers måste lär sig bete sig och sluta vara allmänt korkade
Spela spel är kul ibland.
Föregångaren tyckte jag gav mig aningar om att det inte fanns en till berättelse.
Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080
Föregångaren tyckte jag gav mig aningar om att det inte fanns en till berättelse.
Bara spekulationer här från mig men det kan ju vara från ett helt nytt perspektiv i nästa spel och inte våra gamla vänner Artyom och co.
Nästa spel följer Artyom igen. Det är framlagt ( jag är ett stort Metrofan). Denna nyhet lsta jag redan för en vecka sedan på annan site. Uppföljaren är ett närmare samarbete mellan spelutvecklarna och författaren och för första gången skriver författaren spelets story explicit.
Metro Exodus är ett av få spel jag spelat två ggr. Otroligt snyggt och atmosfäriskt. Ser väldigt fram emot nästa!
Men att det är "spelbart" och med tanke på hur dåligt optimerat metro exodus var när det släpptes, så kan de gärna ta till nästa år på sig att fixa sista detaljerna
Klarade inte av metro Exodus. Vet inte. Kändes bara konstigt med gameplay och hackigt typ.
Om det är ojämn prestanda du syftar på så kan det vara relaterat till några grafikinställningar, t.ex hairworks, advanced physx eller tessellation.
Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB
Metro Exodus är ett av få spel jag spelat två ggr. Otroligt snyggt och atmosfäriskt. Ser väldigt fram emot nästa!
Men att det är "spelbart" och med tanke på hur dåligt optimerat metro exodus var när det släpptes, så kan de gärna ta till nästa år på sig att fixa sista detaljerna
Mm känns nästan som ett open world Half Life. Väldigt kul och varierat med bra äventyrskänsla när man åker genom landet. Nog kört igenom det 3ggr. Blir en till gång snart med RTX då jag köpt nytt graffe. Ser fram emot ett till Metro!
Om det är ojämn prestanda du syftar på så kan det vara relaterat till några grafikinställningar, t.ex hairworks, advanced physx eller tessellation.
Spelade det på min ps4/5.