Nytt State of Play på ikväll, med PSVR2-nyheter

Robot
Nytt State of Play på ikväll, med PSVR2-nyheter

Vi får också en rejäl bit Suicide Squad.

#psvr2, #state-of-play


Medlem

Skulle vilja se Astro Bot Rescue Mission utannonserat till PS VR2!


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Får hoppas Rocksteady ger en mer klar bild av Suicide Squad. Dom senaste bilderna som läckte med in-game shop och 43 olika valutor bådar inte gott, men dömer inte bort spelet helt ännu.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Anwest:

Skulle vilja se Astro Bot Rescue Mission utannonserat till PS VR2!

JA! Punkt.


signatur

En Bamseponny av folket

Avstängd
Skrivet av Fezk:

Får hoppas Rocksteady ger en mer klar bild av Suicide Squad. Dom senaste bilderna som läckte med in-game shop och 43 olika valutor bådar inte gott, men dömer inte bort spelet helt ännu.

Jag tror det är rätt kört, verkar bli en Avengers grej igen.

Medlem

Första spelet och Foundation kan bli riktigt nice, Isaac Asimov är ju fantastisk.

Medlem

Men vafaan Rocksteady!? Från Arkham-spelen till..det här?! Ser ju otroligt tomt och trist ut.

Medlem
Medlem

Oj då, där var det verkligen inget som tilltalade mig. Animedinosaurier? Suicide Squad? Naruto?

Nä, Xbox Showcase vinner denna gång.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Avstängd

Rocksteady är efter CDPR min favoritstudio, men Suicide Squad ser direkt chockerande dåligt ut. Hur tänkte man här?

Medlem

Trots låga förväntningar var detta bara så fattigt på intressanta grejer. Fattar t.ex. inte varför man viger flera minuter av ett sånt här event för någon slags presentationsvideo för nya Street Fighter-karaktärer eller 15-20 minuter åt Suicide Squad. 3-4 State of Play om året och detta är vad man får.

Medlem

Tycker Tchia set fantastiskt charmigt ut. Kul att det kommer direkt till ps+ också. Ska definitivt testas!

Medlem

Väldigt ljummet State of Play. Började sortera mina appar på min iPad i ren tristess 🥺


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Ett av de tråkigaste State of Play jag sett på länge. Suicide Squad var jag lite intresserad av förut men efter alldeles för mycket babbel om ett spel med Fortnite grafik försvann allt intresse helt och hållet....

Medlem

Stämmer in i kören - Suicide Squad ser hemskt ut! Skrikigt, hetsigt och… meh. Håller Arkhamspelen högt, men det här föll inte mig i smaken alls. Inväntar recensioner, mest på grund av studions portfolio, men förväntningarna är fruktansvärt lågt ställda.


signatur

Konsolgubbe

Medlem

Håller med övriga, var inget kul det här. Två glada överraskningar för mig var dock BG3 till ps5 och Wayfinder!

Medlem

Tchia day 1 på PS Plus ju! Att ingen pratar om det;) Såg för övrigt supercharmigt ut. Annars så var de väl inget direkt skoj. Buldurs Gate 3 men de visste man ju redan. Håller med om att Suicide Squad ser kasst ut.

Annars var de ju fokus på VR och jag äger inget VR än så man är väl per automatik inte intresserad av den delen just nu.

Fragtjuv

Tchia Ser riktigt intressant ut och när det dessutom kommer till PS Plus så kommer jag att testa det så snart det är möjligt.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av DieZe:

Håller med övriga, var inget kul det här. Två glada överraskningar för mig var dock BG3 till ps5 och Wayfinder!

Blev också otroligt sugen på Wayfinder, hoppas att det blir bra!

Medlem
Skrivet av joelthor100:

Tchia Ser riktigt intressant ut och när det dessutom kommer till PS Plus så kommer jag att testa det så snart det är möjligt.

Musiken var fantastisk! Det såg jättemysigt ut. Blir nog till att spela med dottern.


signatur

Konsolgubbe

1
Skriv svar