Tusentals Destiny 2-spelare i sorg över Lance Reddicks bortgång

Robot
Tusentals Destiny 2-spelare i sorg över Lance Reddicks bortgång

Commander Zavala sörjs i Destiny 2.

#Destiny-2, #lance-reddick


Medlem

Har man fått veta vad som hände honom?

Skribent
Skrivet av Cyberz:

Har man fått veta vad som hände honom?

Naturliga orsaker, är än så länge orden vi fått.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Medlem
Skrivet av Nelfie:

Löjlig kommentar, det står ju i artikeln vem det är. Är du intresserad kan du googla eller kolla på:
https://www.imdb.com/name/nm0714698/?ref_=nv_sr_srsg_0


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Fåntratt


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Du hade ett par chanser på dig att stoppa din hjärna från att skriva en extremt korkad kommentar under tiden du klickade på rubriken (där namnet på personen som dött står), och ÄNDÅ lyckades du göra det? Imponerande! Mindre imponerande läskunnighet. Gör om, gör rätt.


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Medlem

"Destiny 2 är dessutom ett onlinespel som inte kommer finns för evigt och när det en dag stängs ned finns det risk att Lance (och andra som medverkat i spelet) insatser raderas från historien."

Det är just det här jag tycker är tråkigt med Destiny 2. Jag spelade spelet mycket fram till och igenom Forsaken. Jag gillade att man var tvungen att ta sig igenom storyn för att komma till end game innehållet. Och nu när hela spelet hela tiden utvecklas i och med nya säsonger orkar jag inte lägga tiden. Avskyr spel som ger mig FOMO känslor.

För övrigt tråkigt med Lance. Jag gillade honom. Han hade en väldigt speciell röst som man alltid kände igen. 60 är alldeles för tidigt att lämna jordelivet.
Men väldigt fint med alla som har stått och vaktat Zavala i spelet.


signatur

PSN: OAKTHYR

1
Skriv svar