Assassin's Creed Mirage "sannolikt" försenat till 2024, enligt pålitlig källa

Robot
Assassin's Creed Mirage "sannolikt" försenat till 2024, enligt pålitlig källa
Medlem

Det är jag som alltid ger (1up) i nyheter och artiklar. Nu gillar jag verkligen inte förseningen av spelet men det är bra nyheter därför ger jag 1up till dessa nyheter m.m. Detta spel ser jag fram emot. Hoppas inte för mycket spel försenas i hösten och skjuts fram till 2024.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Inte konstigt att man inte åker på e3 när allt man gör alltid blir försenat.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Avstängd
Skrivet av CARTMAN:

Det är jag som alltid ger (1up) i nyheter och artiklar. Nu gillar jag verkligen inte förseningen av spelet men det är bra nyheter därför ger jag 1up till dessa nyheter m.m. Detta spel ser jag fram emot. Hoppas inte för mycket spel försenas i hösten och skjuts fram till 2024.

Nej, det är jag som alltid ger 1up i nyheter och artiklar!

Medlem
Skrivet av Kleven:

Nej, det är jag som alltid ger 1up i nyheter och artiklar!

Ge fan i det. That's my thing home-boy.

Nejdå, men har sätt att vissa ger det ibland också.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Känns mer som en regel än ett undantag nu förtiden att blir försenade. Förstår att folk är hype att man vill att ett spel ska komma men när dom annonserar så tidigt i förväg så slår det nästan alltid fel.

Vafasen gamla motorn på mirage?! Ja det låter väl rimligt men isånna fall kan man hoppas på gamla combat systemet när man va en bad ass istället för tankspritt viftande med vapen som bara gör att en siffra blir mindre


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Första AC spelet som jag har noll intresse för. Setting är redan gjort (första AC) och troligtvis på ett mycket bättre sätt än det nya formatet.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar