Mer info om EA Sports FC kommer i juli

Robot
Mer info om EA Sports FC kommer i juli
Medlem

Ska bli spännande att se vad som är så revolutionerande i just EA Sports FC som ej fanns i FIFA 23.

Medlem
Skrivet av Bro Exotic:

Ska bli spännande att se vad som är så revolutionerande i just EA Sports FC som ej fanns i FIFA 23.

Jag tror inte det kommer bli så stor skillnad. Serien kommer att fortsätta att ta små och halvstora steg framåt år för år.

Medlem
Skrivet av Bro Exotic:

Ska bli spännande att se vad som är så revolutionerande i just EA Sports FC som ej fanns i FIFA 23.

Vem vet, de kanske t.o.m byter loggor på läktaren den här gången. 😉


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Avstängd
Skrivet av Bro Exotic:

Ska bli spännande att se vad som är så revolutionerande i just EA Sports FC som ej fanns i FIFA 23.

Nej, det ska det absolut inte. Ingenting fifa-relaterat är spännande i någon mening alls.

Skribent
Skrivet av bluebird:

Jag tror inte det kommer bli så stor skillnad. Serien kommer att fortsätta att ta små och halvstora steg framåt år för år.

Jag hoppas de vågar lägga in lite roliga moment i spelen framöver. Älskade till exempel inomhusfotbollen i Fifa 97-98. Sen så klart ett bra fotbolls-spel i grunden, men lite mer "arkadiga" lägen för spel party-kvällar och liknande.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag hoppas de vågar lägga in lite roliga moment i spelen framöver. Älskade till exempel inomhusfotbollen i Fifa 97-98. Sen så klart ett bra fotbolls-spel i grunden, men lite mer "arkadiga" lägen för spel party-kvällar och liknande.

Har de inte kvar volta läget?

1
Skriv svar