Mafia 4-studion söker mängder av folk, multiplayer och smygande antyds

Robot
Mafia 4-studion söker mängder av folk, multiplayer och smygande antyds

Gangsterdramat kan bli bredare.

#hangar-13, #mafia-4


Medlem

Ett maffia spel på 30 eller 40 tal där man börjar som springpojke i en familj och sen arbetar sig upp och blir en av dom högsta hönsen? Ja tack. Gärna att man kan ta över företag och affärer och uppgradera och försvara dom. Eller att ha ett garage med gamla bilar som man kan trimma och utrusta som man vill. Kanske lite gängkrig som i gamla San Andreas där man måste åka ut med ett gäng gangsters och försvara sitt territorium. Många roliga saker dom skulle kunna inkludera.
Helst inte för mycket fokus på multiplay för min del. Co-op kanske hade varit kul dock.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Gillade Mafia 3, AI:n och PC porten var katastrofala dock, hoppas dom gör det ordentligt denna gången.

Medlem
Skrivet av nils45:

Gillade Mafia 4, AI:n och PC porten var katastrofala dock, hoppas dom gör det ordentligt denna gången.

Vilket är det här "Mafia 4" som du och artikeln talar om, trodde det endast fanns 3 spel i serien?

Första spelet är ett mästerverk (både original och remake), tvåan var OK, trean var skittrist och klarades aldrig ut.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Vilket är det här "Mafia 4" som du och artikeln talar om, trodde det endast fanns 3 spel i serien?

Första spelet är ett mästerverk (både original och remake), tvåan var OK, trean var skittrist och klarades aldrig ut.

Jag gillade dock 2an (atmosfären, storyn, musiken) Joe är ju en så skön karaktär också enligt mig. Inte spelat första (originalet, men remaken o gillade även den skarpt)


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

i ett maffiaspel vill man ju inte smyga, man vill spränga och peppra!


signatur

//monster

Avstängd

Multiplayer får en ju direkt att tänka på ett live service-spel nu för tiden.

Medlem

Kan de släppa en Mafia remake 60 fps patch till ps5 tack!

1
Skriv svar