Robot
Tron: Identity

En interaktiv berättelse i Tron-universumet som inte övertygar fullt ut.

#tron, #tron-identity


Medlem

FZ:s första visual novel?


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Jag vill fortfarande ha ett spel eller någon form av interaktiv upplevelse i VR baserat på FÖRSTA filmen. Att ingen gjort det än är fan märkligt.

Skribent
Skrivet av Proximately:

FZ:s första visual novel?

Hur menar du? Första vi recenserar?

Medlem
Skrivet av André Granroth:

Hur menar du? Första vi recenserar?

Haha, jag reagerade mest på hur det var så beskrivande av att det är som att läsa en novell med interaktiva element. Har ingen koll på om ni har recenserat en förut eller inte, fick intrycket av att recensenten kanske inte var så van vid typen av spel.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av perihelion74:

Jag vill fortfarande ha ett spel eller någon form av interaktiv upplevelse i VR baserat på FÖRSTA filmen. Att ingen gjort det än är fan märkligt.

Jag håller med! Tron handlar ju om att komma in i datorernas universum och vad kan väl passa bättre än att uppleva detta i VR?

Skribent
Skrivet av Proximately:

Haha, jag reagerade mest på hur det var så beskrivande av att det är som att läsa en novell med interaktiva element. Har ingen koll på om ni har recenserat en förut eller inte, fick intrycket av att recensenten kanske inte var så van vid typen av spel.

Haha, jodå. Samma utvecklare har gjort två andra visual novels som jag (recensenten) spelat. Men jag förstår din poäng.

Medlem
Skrivet av André Granroth:

Haha, jodå. Samma utvecklare har gjort två andra visual novels som jag (recensenten) spelat. Men jag förstår din poäng.

Ah, coolt. :3 Ser gärna fler recensioner om visual novels!


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Redaktör
Ponny

Visual novels när de som är som bäst är fasen toppen. Har plöjt ner över 100 timmar i Ace Attorney-spelen.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av perihelion74:

Jag vill fortfarande ha ett spel eller någon form av interaktiv upplevelse i VR baserat på FÖRSTA filmen. Att ingen gjort det än är fan märkligt.

Tror de här e det närmaste man kan komma Tron 2.0
https://www.youtube.com/watch?v=xQ-J6G00XLM&ab_channel=FirstP...

Medlem
Skrivet av AdamMK:

Tror de här e det närmaste man kan komma Tron 2.0
https://www.youtube.com/watch?v=xQ-J6G00XLM&ab_channel=FirstP...

Ja det är ju det tyvärr. Eller spelet var väl ok. Men jag vill ha i VR och att stilen ska följa första filmen till punkt och pricka. Jag tror fasen det är vad jag mest vill ha av allt när det gäller gaming. Mer än GTA 6..

1
Skriv svar