Diablo IV har en slutlig end game-boss för maxade karaktärer

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Nej, det finns nog inget som kan bli en "x-dödare" när något blivit tillräckligt populärt. Inte riktigt samma typ av hack 'n slash heller. Generellt sett verkar folk som är hängivna PoE inte spela Diablo och tvärtom, gott så. Alltid bra när det finns spel som inte bara är en kopia av det andra spelet.

Det kanske bara jag som har inställningen att dessa två grupper kanibaliserar på varandras spelarbaser beroende på hur deras favoritspel ter sig, men jag kan givetvis ha fel. Jag kan tex bara utgå ifrån mig själv, och för mig räcker ett hack n slash åt gången likt ett fps-spel åt gången. Men som sagt, det kanske bara är jag som har ont om tid för spel 😁


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

Typiskt blizzard hoppas den är svååår men med alla kreativa spelar så lär den dö easy.

Vore soft om de blir som de säger

Medlem
Skrivet av Govein:

Den bossen kommer möjligtvis vara orelaterad till storyn. Tänk grifts i d3. Svårare än sista bossen på höga diffs och mer för som extra utmaning. Gissar att de cyclar bossen från säsong till säsong med.

Dom skrev ju att man skulle få ett avslut så måste vara något väldigt lore'igt, typ Mephisto som blir förbannad över att man smiskat Lilith eller så är det Diablo. Om nu inte Gud får för sig att göra en clean slate med skapelsen då den gått åt helvete och spelaren måste stoppa honom/henne^^

Medlem
Skrivet av Majorkraft:

Dom skrev ju att man skulle få ett avslut så måste vara något väldigt lore'igt, typ Mephisto som blir förbannad över att man smiskat Lilith eller så är det Diablo. Om nu inte Gud får för sig att göra en clean slate med skapelsen då den gått åt helvete och spelaren måste stoppa honom/henne^^

Det hade varit fett 😁 men vågar Blizz verkligen lägga någon så viktigt bakom en utmaning de flesta av oss aldrig kommer klara eller ens få se?

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Jo, det finns ju så klart en del som gillar båda Man får vara smart som de som utvecklar Last Epoch istället, se till att spelet dedan hamnar mellan säsongerna i PoE, inte ens utvecklarna själva ville ju missa PoE's nya leagues

Jag har faktiskt aldrig tagit mig för att spela Last Epoch. Kanske borde prova.

Gnällkuk
Skrivet av Nimin:

Jag har faktiskt aldrig tagit mig för att spela Last Epoch. Kanske borde prova.

Det tycker jag, fast du bör nog vänta tills de når 1.0 åtminstone. Kampanjen är kort och end-game tunt men de har en riktigt fin grund och hängivna utvecklare


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

12
Skriv svar