Quiz – Vad kan du om Star Wars?

Gnällkuk

Sann SW-nörd.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent

Så nära.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Vad säger en jawa när han kommer in på en strippklubb?

Oh titty!

Medlem

Tycker frågan om Carrie Fisher blir lite fel. Det står hur många filmer hon spelade i. Innan sista filmen har skådespelerskan gått bort. Och hon filmade inget inför den filmen. Så enligt min mening så var hon endast med 5 av dem.

Medlem

Är nöjd

Skrivet av pingkonk:

Mitt resultat: 9/10.

26 minuter och 48 sekunder? Tog du en paus i mitten och såg på ett avsnitt av Mando, månne?

Medlem

Missade på Mark Hamils röstskådespeleri och hur många filmer Leia varit med i.

Medlem

Enkelt.

Medlem

Får nästan skämmas lite.

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

jag chansade på alla frågor, har inte sett en enda star wars film. är förvånad att jag fick så många rätt. trodde jag skulle få 0 rätt!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Chefredaktör

Woop Woop!

Medlem
Medlem

Jag gissade på samtliga. Jag har aldrig sett en enda Star Wars-film och spelat ytterst få SW-spel.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Medlem

Yeey, ändå bra gissat. Visste nog inte svaret på en ända tror jag

Medlem
Medlem

signatur

autograph

Medlem

Glömde carrie fishers sjätte film, fan asså den borde man fått 10/10 på.

Medlem

Jag chansade på alla. 😶

Men, de nya Star Wars-serierna på Disney+, menar ni att de är sevärda?

/En vars hopp om Star Wars dog någonstans kring Solo-filmen.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

blerp

Alltså...

Nej, har tyvärr aldrig varit ett superfan om jag ska vara ärlig.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem
Medlem
Medlem

Jag har alltid älskat Star Wars

Medlem

Är Star Wars nörd sedan jag såg Episode IV på bio 1983 som 9-åring (filmer repriserades ju på bio på den tiden) så att jag fick alla rätt är faktiskt i te speciellt konstig. Det fanns dock rvå frågor där jag var tvungen att tänka till lite innan jag svarade.

Medlem
Medlem

Kunde 0, gissade rätt på 3. Jag har spelat ett par Star Wars-spel och sett alla filmer, men har väl inte riktigt fastnat som något att nörda sig ner i.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av Learion:

Tycker frågan om Carrie Fisher blir lite fel. Det står hur många filmer hon spelade i. Innan sista filmen har skådespelerskan gått bort. Och hon filmade inget inför den filmen. Så enligt min mening så var hon endast med 5 av dem.

Ptja, tekniskt sett så gjorde hon det då de använde osläppt material för föregående film. Så hon är med i egen hög person.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Mitt resultat: 8/10.

Är nöjd

26 minuter och 48 sekunder? Tog du en paus i mitten och såg på ett avsnitt av Mando, månne?

Måste sätta svaren med precision! haha

Medlem

signatur

"There will be another time"

Medlem

2easy

Skriv svar