I helgen spelar FZ Zelda och KOTOR2 – vad spelar du?

Robot
I helgen spelar FZ Zelda och KOTOR2 – vad spelar du?

May the spelhelg be with you!

#spelhelg, #zelda


Medlem
Medlem

Diablo 4 😋

Medlem

Blir Redfall o D4 betan. Ska ta ner världsbossen iaf.

Medlem

Diablo 4 och:

Medlem

Den här helgen står Bramble och Red Dead Redemption 2 på menyn! Sambon jobbar hela helgen så planen är mer eller mindre att spela "bort" hela helgen.

Medlem

Bara jag som tyckte Kotor 2 var bättre än Kotor?

Medlem

Diablo 4 betan!


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Lost Planet och Cyberpunk 2077 blir det denna helgen

Medlem

Den här helgen blir det Zelda och sparar D4 till 2 Juni 😃. Är ett par timmar in i Zelda nu och är inte helt såld på det. Mycket framedrops och spel mekaniken känns rätt föråldrad men hoppas att storyn/utforskandet väger upp det 😊

Medlem

Det blir Diablo 4 efter er Zelda stream naturligtvis.

Medlem

Diablo 4 och Age of Empires 2


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Vi är ett gäng som har en Valheim server tillsammans. Ett spel som ska spelas med minst 2 personer och vi är oftast 3- 4 och det gör det så mycket roligare! Kanske bli det lite bf2042 också.

Medlem

Scum 0.85 uppdateringen som kom igår

Medlem

Advance wars för min del

Medlem

Det blir Zelda, NHL23, lite Jedi och Diablo betan... pust!

Medlem

World of Tanks och Diablo 4 blir det denna helg


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Förmodligen Watch Dogs 2.
Har ett gäng nyare spel installerade, men blev mer sugen på det när jag såg det i backloggen.

Skrivet av Zidious G:

Bara jag som tyckte Kotor 2 var bättre än Kotor?

Kotor 2 kändes mer splittrat, men förmodligen var en del av orsaken att jag spelade det med allt "restored content", Fördelen var att det blev mer komplett som det kanske var tänkt, men med nackdelarna en icke-officiell "extended version" kan ha, dvs mer ojämn pacing och obalans mellan de olika delarna i spelet.

Medlem

Det blir Zelda här med!

Edit:
Kört det i 3-4 timmar nu.

Det är riktigt riktigt bra! 10/10

Köp och spela.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Jag fortsätter väl slöspela lite Elder Scrolls Online som noob. Är helt ok enligt mig.

Medlem

Väntar på pengar för resident evil 4 remake annars blir det väl combine slakt i garrys mod eller forsätta på min andra sparfil av Jedi survivor eller nazi slakt i Wolfenstein the new order (som jag streamar) men ja finns mycket o välja av

Medlem

Ghosts of Tabor 🤘


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Zelda ftw!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Blir FF pixel remaster för mig. Är just nu på trean.

Medlem
Returnal. Min hatkärlek

Returnal är inte gjort för tvåbarnsfarsor med jobb. Fy tusan vad man får investera i det, men det ger tillbaka också.
Jag erkänner att jag varit nära att lämna spelet, mer än en gång.

Medlem

Det blir Zelda för hela slanten (bokstavligt talat..)
Svär över det soliga vädret lär hålla i sig hela helgen..

Medlem

Är det lönt att spela KOTOR2 år 2023? Missade spelet när det begav sig men skulle ni säga att det fortfarande håller? Är det någon mod som skulle rekomenderas för att modernisera spelupplevelsen?

Medlem

F.I.S.T. för hela slanten, och kanske nåt gött coop lir.

måste forts beta av min backlogg, tur spelen är bra dock! 😅

Medlem
Skrivet av svampfan:

Är det lönt att spela KOTOR2 år 2023? Missade spelet när det begav sig men skulle ni säga att det fortfarande håller? Är det någon mod som skulle rekomenderas för att modernisera spelupplevelsen?

Ja, det tycker jag. Om man står ut med lite jank a'la millenieskiftet så är det fortfarande en grym upplevelse.

Jag spelade senast för cirka 4 år sen med The Sith Lords Restored Content Modification och M4-78 Enhancement Project. De moddarna fixar mera story content och lite buggar, men de moderniserar inget.

Medlem

Pentiment samt FarCry 4

12
Skriv svar