Lååånghelg med Zelda, vad spelar du?

Medlem

Zelda, när inte grabbarna spelar Zelda.
Annars tittar jag på.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Inaktiv

Civ VI med polarna (och nån god öl eller två).

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Jäkligt sugen på zelda, men har svårt och slita mig ifrån min steam deck, särskilt när min lilla switch lite känns som en leksak i jämförelse :/

Du kan ju spela zelda på steam decken
Skaffade spelet men funderar allvarligt på att inte alls köra på switch utan köra PC / Steam deck. Får se till att savet syncar bara
PC för grafikkmoddar och Steam deck blir det väll native så gott som (ska tydligen prestera bättre än Switch endå)


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Super Meat Boy står på denna Flexitarians meny inför helgen och det är den finaste av alla köttklimpar som finns, så deså


signatur
Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Skit i att hitta alla bara?

Jo jag vet att man inte behöver ta 100%, men vissa spel man gillar vill man ju gärna ta allt i, inte för Nintendo kör med achievements men ändå...

Medlem

Ingen Zelda denna gång utan en gammal goding... Division 2 grind

Medlem

Körde lite Minecraft Legends på Playstation med ena sonen. Rätt tråkigt spel och vilket buggigt spel. Så sonen la av några timmar in och vi bestämde oss för att ge spelet en chans till någon gång i framtiden eller inte alls. Annars så blir det Zelda och lite Apex i helgen.

Inaktiv

Ingenting. Tröttnat på allt.
Var lite sugen på att dra igång Hell Let Loose igen men tappade lusten när man kommer in i en match och alla squads är fulla och låsta. Orkar inte vara gruppledare varenda jäkla gång jag vill spela.

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Ingenting. Tröttnat på allt.
Var lite sugen på att dra igång Hell Let Loose igen men tappade lusten när man kommer in i en match och alla squads är fulla och låsta. Orkar inte vara gruppledare varenda jäkla gång jag vill spela.

Hell let loose, alltså vilket spel det är ändå. Nu blev jag sugen. Nördade sönder det med en polare varje kväll i typ 1 år, känslan i det är något helt annat alltså jämnfört med cod o bf skräpet


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv
Skrivet av theBoosing:

Hell let loose, alltså vilket spel det är ändå. Nu blev jag sugen. Nördade sönder det med en polare varje kväll i typ 1 år, känslan i det är något helt annat alltså jämnfört med cod o bf skräpet

Kan bara hålla med.
9/10 spel.
Det som drar ner en poäng är det jag nämnde (måste i princip alltid spela gruppledare om man inte har en jäkla tur) och att 60% av servrarna med bra ping är "French Only" eller "German Only".

12
Skriv svar