Amazon läcker DLC-info från kommande Mortal Kombat
Omni Man, Peacemaker och Homelander kändes väl sådär för min del.. Quan Chi och Ermac däremot var gott. Synd att Ermac är DLC och inte med direkt.
Tre favoriter för egen del. Kommer ha svårt att inte pytsa pengar på det.
Jag är så trött på gästkaraktärer i mortal Kombat.
Speciellt eftersom de redan säkert planerat in 600 olika som inte passar, även om jag kan gilla plojsaken lite med robocop och alla. Det passar inte in, det är lite konstigt.
Det är nästan som att man vill bygga ut men skydda sin egen lore genom att inte tvingas lägga in "riktiga" nya gubbar.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Tre favoriter för egen del. Kommer ha svårt att inte pytsa pengar på det.
Rent konceptuellt är Omni-man och Homelander ganska lika i sina krafter så det blir lite trist för egen del här också. Även om jag är säker på att de kommer få dem att kännas unika har jag ändå svårt att bli uppjagad då de har så liknande krafter. Då hade jag hellre sett att de tar in en större blandning med karaktärer som sticker ut från varandra mer kraft- och utseendemässigt - helst när det kommer till gästkaraktärer.
Rent konceptuellt är Omni-man och Homelander ganska lika i sina krafter så det blir lite trist för egen del här också. Även om jag är säker på att de kommer få dem att kännas unika har jag ändå svårt att bli uppjagad då de har så liknande krafter. Då hade jag hellre sett att de tar in en större blandning med karaktärer som sticker ut från varandra mer kraft- och utseendemässigt - helst när det kommer till gästkaraktärer.
Jo, där har du en poäng. De känns lika snabba med. Annars hade de kunnat skiljas åt en del på det sättet. Men tyckte väl även att Robocop och Terminator var väldigt lika.